دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش ZPanel؛ کنترل پنل سرورهای لینوکس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش ZPanel؛ کنترل پنل سرورهای لینوکس

کتاب آموزش ZPanel؛ کنترل پنل سرورهای لینوکس نوشته‌ی جمال روح بخش، یک راهنمای گام به گام و کامل برای مدیریت سرور لینوکس است.

ZPanel نام نرم افزاری است که به زبان PHP نوشته شده و امکان مدیریت سرور لینوکس را با ویرایش فایل‌های پیکربندی این سیستم عامل مهیا می‌کند. این کنترل پنل به صورت رایگان عرضه شده ولی به نظر می‌رسد که این اواخر از سرعت توسعه‌ی آن کاسته شده است. اما به هر حال هنوز حداقل منبع آموزشی خوبی برای کسانی است که می‌خواهند مدیریت سرور لینوکس را بیاموزند. 

این کتاب یک راهنمای گام به گام و کامل برای کار کردن با کنترل پنل ZPanel است که به شما علاقه‌مندان به سرورهای لینوکس پیشنهاد می‌شود حتماً خط به خط آن را مطالعه نمایید. حتی اگر هیچ از مدیریت سرور نمی‌دانید و به این حیطه علاقه شدید دارید، این اثر می‌تواند نقطه‌ی شروع خوبی برای دوست‌داران شبکه‌های رایانه‌ای و مخصوصاً سرورهای وب لینوکس باشد. خیلی از مباحث درست است که در محیط ZPanel آموزش داده شده، اما در حقیقت اصول اولیه‌ی مدیریت سرور لینوکس به شما آموزش داده می‌شود.

کلمات کلیدی: آموزش zpanel، آموزش لینوکس، لینوکس، سیستم عامل لینوکس، آموزش دستورات لینوکس، مدیریت فایل ها در لینوکس، آموزش نصب لینوکس، zpanel چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.