دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان زمستان داغ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان زمستان داغ

کتاب رمان زمستان داغ نوشته‌ی اسماء کرمی پور، درباره‌ی دختری به نام ساراست که از کودکی درگیر عشق پسر عمه‌اش، پرهام می‌شود و از رفتارهایش احساس می‌کند که پرهام هم به او علاقه دارد؛ اما در کمال ناباوری او با لعیا ازدواج می‌کند و سارا که از این ماجرا شوکه است، احساس می‌کند که دیگر هیچ وقت نمی‌تواند ازدواج کند و این عقیده او را در مسیر دیگری از زندگی قرار می‌دهد.

در بخشی از کتاب رمان زمستان داغ می‌خوانیم:

تا قبل از اون روز که خبردار شدم پرهام از دختر همسایه‌شون خواستگاری کرده، هر شب با فکر روزهایی که با پرهام ازدواج کرده‌ام خوابم می‌برد. نمی‌تونستم باور کنم تمام محبت‌های پرهام به من فقط به خاطر نسبت خانوادگی بوده ومن اونارو به اشتباه، به حساب علاقه گذاشته بودم.

چه لحظه‌هایی که همه با هم به گردش می‌رفتیم ومن جز چشمای مشکی پرهام چیزی یادم نمی‌موند. پرهام هم بارها مچم رو وقتی بهش زل زده بودم گرفته بود و جوابم رو با لبخند می‌داد؛ من هم از خجالت قرمز می‌شدم و رومو بر میگردوندم. اما چند لحظهٔ بعد دوباره روز از نو روزی از نو!

یادمه واسه عروسی خواهرم وقتی از آرایشگاه برگشتم پرهام منو دید. چند لحظه به صورتم خیره شد و بعد با خنده گفت: عروس بشی چی میشی؟! اینو گفت و رفت. اما من همونطور خشکم زده بود و رفتنشو نگاه می‌کردم. نفسم به شماره افتاده بود و حال غریبی پیدا کرده بودم. همون یه جمله کافی بود که تا یک ماه با هر اتفاق وحشتناکی هم خم به ابروم نیارم و سرمست باشم! هر بار که می‌خواستم کمی آروم بگیرم و بی خیالش بشم دوباره می‌دیدمش و حتی با یه سلام ساده هم دیوونه می‌شدم. صدای هلهلهٔ جمعیت بلندتر شد و منو به خودم آورد.

تازه متوجه شدم صورتم غرق اشکه. سریع به سمت حموم دویدم و درو پشت سرم بستم. نمی‌دونستم چه طوری باید جلوی اشک هامو بگیرم که آبرومو نبرن. چشمام هر لحظه قرمزتر می‌شد و صورتم هم داشت ورم می‌کرد. همون لحظه صدای مامانمو شنیدم که داشت سراغمو می‌گرفت. شیر آبو باز کردم و چند مشت آب به صورتم پاشیدم که ورم صورتم بخوابه. به آینه نگاه کردم که نتیجشو ببینم اما خودم از صورتم وحشت کردم … تمام مواد آرایشی که به صورتم زده بودم به هم ریخته بود و صورتم شبیه نقاشی‌های سرخ پوستی شده بود.

کلمات کلیدی: دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان زمستان داغ، دانلود پی دی اف رمان زمستان داغ، دانلود رایگان رمان زمستان داغ، دانلود رمان زمستان داغ، دانلود رمان زمستان داغ، دانلود رمان زمستان داغ با لینک مستقیم، دانلود رمان زمستان داغ برای موبایل، رمان زمستان داغ، رمان زمستان داغ، pdf رمان زمستان داغ کامل، دانلود کتاب زمستان داغ با لینک مستقیم، دانلود کتاب زمستان داغ برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.