دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اسطوره‌ی آفرینش بابلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اسطوره‌ی آفرینش بابلی

کتاب اسطوره‌ی آفرینش بابلی نوشته شروین وکیلی در باب انوما الیش که نام حماسه آفرینش در اسطوره‌های بابلی و یکی از کهن‌ترین روایت‌ها دربارهٔ آفرینش هستی نوشته شده است. متنی که ابتدا به زبان سومری سروده شده و بعد در روایت اکدی به دست ما رسیده است. در این کتاب شرحی بر ظهور مفهوم آفرینش گیتی در جهان باستان و تعبیر نام‌های الهی مورد بحث قرار می‌گیرد و نسخه‌های عبرانی و یونانی و اوستایی در کنار هم بازبینی می‌شوند تا تصویری از تکوین مفهوم خداوند به مثابه معماری جنگاور به دست آید. در این کتاب ترجمهٔ پارسی کل متن انوماالیش هم گنجانده شده است.

کلمات کلیدی: تاریخ ایران، آفرینش هستی، آفرینش جهان هستی، دانلود کتاب اسطوره‌ی آفرینش بابلی، انوما الیش، انوماالیش، دانلود رایگان کتاب اسطوره‌ی آفرینش بابلی، اسطوره‌ی آفرینش بابلی، کتاب اسطوره‌ی آفرینش بابلی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.