دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی دکتر مصدق و قیام مردم تنگستان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی دکتر مصدق و قیام مردم تنگستان

کتاب صوتی دکتر مصدق و قیام مردم تنگستان نوشته سامان بختیار به شرح همکاری مصدق با انگلیسی‌ها در سرکوب تنگستانی‌ها می‌پردازد. این کتاب یکی از دروغ‌های آشکار علیه دکتر مصدق را اثبات می‌کند. اینکه مصدق در زمان والیگری فارس، قیام مردم تنگستان علیه انگلیس را سرکوب کرده است.

دکتر محمد مصدق شخصیتی آزادی‌خواه و میهن‌پرست بود و نقش مهمی در ملت باوری ایرانیان داشت. اما چند وقتی است که مصدق‌ستیزان به دلیل منافع حزبی و سیاسی و… موارد نادرست و دروغین را علیه این شخصیت محبوب کشور می‌گویند. اکثر این سخنان ریشه در شایعات بیگانگان درباره دکتر مصدق دارد که مصدق‌ستیزان آن‌ها را تکرار می‌کنند.

یکی از این شایعات همکاری مصدق با انگلیسی‌ها در سرکوب تنگستانی‌هاست، این در حالی است که تنش‌های مهم و خیانت والی فارسی مربوط به سال ۱۲۹۳ بوده و دکتر مصدق در ۱۲۹۹ استاندار فارس شد! پس ربطی به مصدق نداشته است. البته مصدق در هنگام نفوذ خود برخی از راهزنان محلی که می‌توانستند از هر قومی باشند را سرکوب کرده و تنگستان را امن کرده است.

کلمات کلیدی: کتاب تاریخی، تاریخ ایران، کتاب صوتی تاریخی، دکتر مصدق، مبارزات دکتر مصدق، دکتر مصدق والی فارس، مصدق سرکوب تنگستان، مصدق و دلیران تنگستان، نطق مصدق در مجلس چهاردهم درباره تنگستان، خیانت مصدق به تنگستان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.