دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی حکمت شادان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی حکمت شادان

فریدریش ویلهلم نیچه فیلسوف تاثیرگذار آلمانی‌ در کتاب صوتی حکمت شادان طرز تفکرش را پیرامون حقیقت، علم، هنر، اخلاق و... بازگو می‌کند؛ بسیاری از منتقدان این اثر را نقطه تحولی در آراء و نظریات این اندیشمند به حساب می‌آورند.

به اعتقاد بسیاری از مخاطبان اندیشه‌های نیچه، حکمت شادان را می‌توان شخصی‌ترین کتاب در میان همه آثارش دانست؛ چرا که آن را به زنی به نام «لو سالومه» تقدیم کرد که تاثیری شورانگیز بر او گذاشت، آن هم زمانی که نیچه از بیماری و شرایط سختی رنج می‌برد. همچنین این فیلسوف آلمانی برای اولین بار در این کتاب درباره مرگ خدا و ایده بازگشت ابدی و اراده معطوف به قدرت صحبت کرد و به مباحثی نظیر هنر، اخلاق، دانش، حقیقت، وجدان فکری و منطق پرداخت.

در بخشی از کتاب صوتی حکمت شادان می‌شنویم:

برحذر باشیم از این اندیشه که جهان یک موجود زنده است؛ این جهان به کدام جهت باید توسعه پیدا بکند؟ از چه چیزی تغذیه می‌کند؟ چگونه بزرگ می‌شود و تکثیر می‌شود؟ ما تقریبا می‌دانیم که ماده ارگانیک چیست و آن چرا که بر روی قشر زمین به صورت فرع، نادر، تازه و اتفاقی مشاهده می‌کنیم به مثابه اصلی جهان شمول و ابدی تفسیر می‌کنیم. درست مانند کسانی که جهان را یک ارگانیسم می‌نامند. این است که مرا این چنین بیزار می‌کند. همچنین از این اندیشه حذر کنیم که جهان یک ماشین است؛ مسلما این جهان به خاطر یک هدف ساخته نشده است و ما با اطلاق لفظ مکانیک به جهان برای آن بیش از حد احترام قائل می‌شویم.

کلمات کلیدی: کتاب حکمت شادان از نیچه، کتاب حکمت شادان خرید، کتاب حکمت شادان دانلود، آثار فریدریش نیچه، فلسفه آلمانی، کتاب فلسفی، The Gay Science، Friedrich Nietzsche، فلسفه، درباره حکمت شادان، کتاب دانش طربناک نیچه، کتاب دانش شادی بخش، حکمت شادان جامی، کتاب دانش شاد نیچه،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.