دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آینده بشر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آینده بشر

اکنون، اسلحه هسته‌ای است که بزرگترین خطر را بوجود آورده است، اما طولی نخواهد کشید که سلاح‌های میکروبی و شیمیایی ممکن است حتی خطر بزرگتری را بوجود آورند. اما اگر انهدام هسته‌ای را تأمین نماییم، کار ما تمام شده نیست. هرگز کار ما تمام نخواهد بود تا آنکه جنگ را از میان برداریم. برای تأمین این من منظور، باید آدمی را ترغیب کنیم که مسائل بین‌المللی را با روشی نو بنگرد، نه به عنوان زورآزمایی، که در آن پیروزی از آن جناحی است که در کشتار عامه نهایت چیره‌دستی را دارد، بلکه آنرا حکمیتی بداند که بر اساس اصول و موازین قانونی پذیرفته شده‌ای عمل می‌کند. تغییر دادن عادات ذهنی که طی قرنها ملکه آدمی شده است کار آسانی نیست، اما چاره‌ای نداریم جز اینکه به تغییر این عادت ذهنی همت گماریم.

در این کتاب می‌خوانیم:
مطلع یا ختام
بمب اتمی
بمب هیدروژنی
یا مرگ یا آزادی
دانشمندان و بمب هیدروژنی
شرایط دیرپای دوام نوع بشر
چرا حکومت جهانی را نمی پسندند
گامهای نخستین در راه تأمین صلح
خلع سلاح
مسائل ارضی
جهانی بی تلاطم

کلمات کلیدی: فلسفه، جملات برتراند راسل، دانلود کتاب رایگان فلسفه، اندیشه های راسل، دانلود کتاب علمی، pdf آینده بشر، دانلود لینک مستقیم کتاب های برتراند راسل، بمب هیدروژنی، جنگ و صلح،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.