دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش نقاشی برای چهارم و پنجم دبستان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش نقاشی برای چهارم و پنجم دبستان

کتاب آموزش نقاشی برای چهارم و پنجم دبستان نوشته علیرضا قالیجاری روش‌ها و تکنیک‌های متاسب با گروه سنی چهارم و پنجم دبستان را ارائه می‌کند.

دنیای کودکان سرشار از ناگفته‌هایی است که وقتی کودک آن را به زبان می‌آورد و یا بر روی کاغذ ترسیم می‌کنند واقعا شگفت زده خواهیم شد. این تخیلات از ذهن خلاقانه کودکان سرچشمه می‌گیرد کودکان دارای قدرت تخیل بسیار بالایی هستند طوری که یکی از پژوهشگران در زمینه کودکان عنوان می‌کند که 98 درصد کودکان تخیلاتی در حد نبوغ دارند.

کلمات کلیدی: نقاشی، نقاشی کودک، آموزش نقاشی، آموزش نقاشی برای کودکان، آموزش نقاشی کودک، آموزش نقاشی برای کودکان دبستانی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.