دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پرندگان در نقاشی‌های یاشار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پرندگان در نقاشی‌های یاشار

پرندگان در نقاشی‌های یاشار کتابی برای آموزش نقاشی پرندگان به کودکان است. یکی از راه‌ها و وسایل پرورش کودکان که معمولا کمتر مورد توجه قرار می‌گیرد ولی قبل از هر وسیله و بیش از هر چیز می‌تواند به آموزش کمک کند نقاشی است. رنگ و تصویر بیش از هر چیز دیگر ذهن بچه را متوجه خود می‌کند و در عین حال وسیله‌ای است که بچه قبل از هر چیز می‌تواند به خلق آن بپردازد.

برای درک رنگ و تصویر کافی است که چشم ببندد و برای خلق آن کافی است که بچه دست در رنگ کند و آن را بر در و دیوار یا هر چیز که دم دستش باشد حتی به سر و صورت و لباس خود بمالد اگر نقاشی عمیق‌ترین وسیله آموزش کودک باشد می‌توان گفت یکی از مهم‌ترین و اولین وسیله آموزش اوست.

کلمات کلیدی: آموزش کشیدن پرندگان، آموزش نقاشی، آموزش نقاشی به کوذکان، نقاشی کودک، کشیدن پرنده،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.