دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان پسران نشاندار؛ سایه‌های مرگ

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان پسران نشاندار؛ سایه‌های مرگ

کتاب رمان پسران نشاندار؛ سایه‌های مرگ نوشته‌ی جوزف فازمن، اولین جلد از مجموعه پسران نشاندار است.

داستان دارای دو شخصیت اصلی می‌باشد. آبتین پسر نوجوانی که به تازگی از زندان به طور مشروط آزاد شده است. 
او می‌خواهد از فرصت به وجود آمده نهایت استفاده را ببرد و با دوستش مهسا زندگی جدیدی را شروع کند اما درست در روزی که همه چیز خوب پیش می‌رفت ناگهان او در خیابانی قرار می‌گیرد که جنگ میان دیوها و پریان آغاز شده است. او تا چند دقیقه‌ی قبل منکر وجود این موجودات عجیب می‌شد اما با نجات دادن جان ملکه پریان ملکه پرنیا ناگهان زندگی او کاملا عوض می‌شود.

آروین برادر قسم خورده‌ی آبتین است. او به خاطر بیماری عجیبش می‌داند فقط یک سال تا پایان عمرش باقی مانده است. بنابراین همراه با پدربزرگش تصمیم می‌گیرد دستبند عقیق سرخ را پیدا کند. بر طبق یک افسانه‌ی قدیمی این دستبند به صاحبش عمر جاودانه می‌داند و آروین نوه‌ی ثروتمندترین فرد کشور قسم یاد می‌کند آن را بدست آورد اما داستان او با ماجراهای زیادی همراه است.

آبتین و آروین هر دو دوست دارند زندگی آرام و ساده‌ای داشته باشند. مثل هر فردی عمری طبیعی داشته باشند و به تفریحات مورد علاقه‌ی خود بپردازند اما سرنوشت برای آن‌ها طور دیگری رقم خورده است. آروین به خاطر بیماری‌اش اخلاقی خشک پیدا کرده و دیگران اغلب او را ربات می‌نامند و آبتین به خاطر اتهام سرقت نیم تاج از موزه بانک مرکزی مشکلات روحی شدیدی را پشت سر گذاشته است. او تنها افرادی که در این جهان دارد مادرش و مهاست. پدر او در سه سالگی در تصادف کشته شده است.

آروین نیز مثل آبتین پدرش را در سه سالگی از دست داده است. مادرش دور از او در آمریکاست و او با پدربزگش زندگی می‌کند. وجه مشترک آبتین و آروین نشان سیاه هلالی شکلی است که بر روی مچ دست چپ شان و درست از سه سالگی آنان حک شده است. آن‌ها نمی‌دانند این نشان برای چیست اما آروین قصد دارد هر طور شده است از راز نشان هلال باخبر شود. اما براستی از راز نشان باخبر می‌شود و می‌تواند دستبند عقیق سرخ را بیابد؟! آیا آبتین می‌تواند زندگی آرامی برای خود بسازد یا با نجات جان ملکه و تماشای جنگ خونین دیوها و پریان باید با همه چیز خداحافظی کند؟!

کلمات کلیدی: دانلود رمان فانتزی، دانلود رمان تخیلی، دانلود رمان هیجان انگیز، رمان ایرانی، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان، داستان و رمان تخیلی، داستان فانتزی، دانلود داستان خیالی، داستان تخیلی، تخیلی، داستانی تخیلی، رمان پسران نشاندار؛ سایه‌های مرگ، رمان پسران نشاندار؛ سایه‌های مرگ، pdf رمان پسران نشاندار؛ سایه‌های مرگ کامل، رمان pdf، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود رایگان رمان تخیلی، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، دانلود رمان جدید، رمان تخیلی، رمان فارسی تخیلی، دانلود رمان تخیلی، رمان های تخیلی فانتزی، رمان تخیلی فانتزی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.