دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان همسفر گریز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان همسفر گریز

کتاب رمان همسفر گریز، داستان تکراری نگفتن‌هاست؛ یک عاشقانه‌ی آرام! شاید زیادی آرام!

هر‌ کس در دنیای درونش، با خودش و با خیلی‌ها حرف‌ها و فکرهایی دارد. گاه خجالت می‌کشید بگویید، گاه مصلحت نمی‌بینید بیان کنید و گاه “زمان” فرصت گفتن را از شما می‌گیرد. موضوع اصلی داستان و همین‌طور اکثر آدم‌های آن حقیقی هستند. 

در بخشی از کتاب رمان همسفر گریز می‌خوانیم:

در حیاط را که بست، دست برد زیر چانه و مقنعه را از سرش برداشت. صدای ساز از زیر زمین که یک سالی بود تبدیل به پاتوق هنری بچه‌ها شده بود می‌آمد. 
کلافه از پله‌ها بالا رفت. انقدر گرمش بود که به بوی خوش شیرینی که در راهرو پیچیده بود هم توجه نکرد. 
پشت در ایستاد و چند بار زنگ زد. همانطور که منتظر بود، دکمه‌های مانتو را باز کرد و فکر کرد مستقیم برود سراغ بطری آب خنک داخل یخچال. 
انتظارش که طولانی شد، کیفش را از شانه برداشت و به دنبال کلید گشت. در باز شد و شکوفه با لبخند گفت "شربت لیمو توی یخچال آماده‌س"
نفس وارد شد. 
- چرا درو باز نمی‌کنی؟!
- داشتم با تلفن صحبت می‌کردم. 
نفسی کیف و مقنعه را روی مبل رها کرد و به آشپزخانه رفت.

کلمات کلیدی: دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود PDF رمان همسفر گریز، دانلود پی دی اف رمان همسفر گریز، دانلود رایگان رمان همسفر گریز، دانلود رمان همسفر گریز، دانلود رمان همسفر گریز، دانلود رمان همسفر گریز با لینک مستقیم، دانلود رمان همسفر گریز برای موبایل، رمان همسفر گریز، رمان همسفر گریز، pdf رمان همسفر گریز کامل، دانلود کتاب همسفر گریز با لینک مستقیم، دانلود کتاب همسفر گریز برای موبایل، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.