دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب ملاقات با امام زمان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ملاقات با امام زمان

نمى‏دانم آنهائى که مى‏گویند: در زمان غیبت نمى‏توان خدمت امام زمان (علیه السّلام) رسید، یا او را دید، چه دلیلى دارند. چرا باید کسى که در دنیا زنده است و در بدن مادّى است و داراى گوشت و پوست و استخوان است و در میان مردم زندگى مى‏کند، دیده نشود. آیا این همه از شیعیان و علماء بزرگ و اولیاء خدا، که آن حضرت را دیده‏اند، همه دروغ گفته‏اند و همه را باید تکذیب کرد. آیا آنهائى که مى‏گویند: آن حضرت دیده نمى‏شود، مى‏دانند که وقتى این ادّعاء بدون دلیل را شایع کردند، چه خدمتى به دشمنان آن حضرت نموده‏اند. آیا آنها مى‏دانند، که اگر مردم مسلمان در دیدن آن حضرت به تردید افتادند، یکى از دلائل بسیار محکم و قاطع در اثبات وجود مقدّس آن حضرت را از دست داده‏اند. من آنچه تحقیق کرده‏ام، جز یک روایت، به مضمونى که در زیر نقل مى‏شود، در کتب احادیث بیشتر وجود ندارد، آن هم معنایش این نیست که این دسته خیال کرده‏اند.

کلمات کلیدی: ملاقات با مهدی، ملاقات با امام، ملاقات با امام زمان، کتاب ملاقات با امام زمان، دیدن امام زمان، دیدار با امام زمان، دیدار با حضرت مهدی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.