دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب زندگی سبز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب زندگی سبز

کتاب زندگی سبز نوشته‌ی مصطفی الباجی، به افرادی توصیه می‌شود که قصد دارند کنترل زندگی خودشان را به دست گیرند. بعضی‌ها هستند که فکر می‌کنند آرامش ندارند و نسبت به خودشان و آینده‌‌شان بدبین هستند. این افراد نیاز به کمک و مشاوره‌ای هستند که بتوانند به حالت طبیعی خود برگردند و نسبت به خود و آینده‌ی خود خوشبین شوند. 

به کمک این کتاب و نکات و پیشنهادهایی که در اختیارتان می‌گذارد، خواهید توانست شرایط زندگی را به نفع خود تبدیل کرده، سپس این امکان را نیز به شما می‌دهد که به آرامش دست یابید و اهدافتان را محقق سازید.

در بخشی از کتاب زندگی سبز می‌خوانیم:

همه ما به دنبال اصلاح اعمال و رفتار خود در طول زندگی 60 - 70 ساله‌ی خود هستیم. بعضی با روش صحیح به رفع اشکالات و نواقص خود می‌پردازند و در آخر نتیجه‌ی خوبی بدست می‌آورند. و برخی دیگر شکست می‌خورند. چرا؟ همه ما رویاهایی در سر داریم و می‌خواهیم از زندگی لذت ببریم. در زندگی همه‌ی ما زمان‌هایی وجود داشته که برای رسیدن به آنچه حقیقتاً طالب و سزاوار آن هستیم، اندیشه و طرح‌هایی را در سر پرورانده‌ایم.

اما در رویارویی با مشکلات زندگی و دست وپنجه نرم کردن با سختی‌ها از اهداف و رویاهای خود دور می‌مانیم. من یک نوجوان 17 ساله هستم نمی‌خواهم این دوره‌ی سنی با ارزش و آینده ساز خود را تباه کنم. می‌توانم از همین حالا شروع کنم ویاد بگیرم برنامه ریزی را وارد زندگی روزانه‌ام کنم.

چون می‌دانم آینده‌ی روشنی در انتظار من است و این همان مثبت اندیشی است که به تنهایی کافی نیست و نیازمند پشت کار و عمل است. هرگز فراموش نکنید که امید و مثبت اندیشی یک شروع عالی است و این درس اول کتاب است. همه‌ی ما خواهان تغییرات مثبت هستیم در حالی که تنها عده‌ی بسیار کمی از ما با انتخاب شیوه درست زندگی کردن می‌توانیم به خواسته‌ی خود برسیم.

کلمات کلیدی: آرامش واقعی در زندگی، برای آرامش در زندگی چه باید کرد، آرامش افکار، دانلود کتاب روانشناسی pdf، مبارزه با افکار منفی، به رضایت و آرامش رسیدن، یافتن آرامش، آرامش ذهن، داشتن زندگی شاد، pdf روانشناسی، آرامش روح و روان، چگونه آرامش روحی داشته باشیم، آرامش در زندگی، خودسازی، آرامش درون، ایجاد آرامش در زندگی، آرامش معنوی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.