دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش نصب کنترل پنل cPanel & WHM روی سرور لینوکس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش نصب کنترل پنل cPanel & WHM روی سرور لینوکس

کتاب آموزش نصب کنترل پنل cPanel & WHM روی سرور لینوکس نوشته‌ی جمال روح بخش، به شما کمک می‌کند که چگونه سی پنل را روی سرور نصب و کانفیگ کنید.

کنترل پنل cPanel & WHM از معروف‌ترین و محبوب‌ترین کنترل پنل‌های میزبانی وب است که با استفاده از آن می‌توان یک سرور لینوکس را مدیریت کرد و امکانات آن را بین چندین کاربر تقسیم کرد. اگر سرور لینوکسی داشته باشید که قصدتان میزبانی کردن یک یا حتی چند صد سایت اینترنتی باشد، حتماً نیاز به کنترل پنلی مثل cPanel & WHM خواهید داشت. این کنترل پنل به صورت گرافیکی و ساده تمامی کارها را انجام میدهد. 

به عنوان مدیر سرور، همیشه باید دنبال خودکار کردن کارها بود و این کنترل پنل cPanel & WHM است که همه کارها را برای سرور لینوکس شما خودکار سازی می‌کند. تنها شما باید تنظیمات اولیه و ثانویه را انجام داده و خود سی پنل تمامی کارها را انجام می‌دهد. از نصب و تنظیم و بررسی همیشگی سرویس‌ها و نرم افزارهای سرور گرفته تا بررسی فعالیت کاربران سرور که در حال کار روی حساب سی پنل خود هستند. 

بیشتر کسانی از cPanel & WHM استفاده می‌کنند که قصد فروش هاست و واگذار کردن فضای میزبانی به دیگران را دارند. در این صورت مدیر cPanel می‌توانید به هر تعداد که خواسته باشید اکانت سی پنل ساخته و در اختیار کاربرانش قرار دهد. 

حالا به عنوان مدیر سرور اگر خواسته باشید از cPanel & WHM در روی سرور خود استفاده کنید، باید ابتدا این کنترل پنل را روی سروری که دارای سیستم عامل لینوکس است نصب کنید. این کتاب یک آموزش کامل و جامع و به صورت قدم به قدم برای نصب cPanel & WHM روی سرور است که سعی شده کامل‌ترین کتابی باشد که تا به حال در این زمینه نگارش شده است.  

کتاب آموزش نصب کنترل پنل cPanel & WHM کار را با معرفی و شناخت پیش نیازها شروع کرده و به شما گفته که باید چه چیزهایی را آماده کنید. سپس به شما می‌گوید که چطور کنترل پنل cPanel & WHM را روی سرور نصب کنید. بعد از آن هم تنظیمات و پیکربندی‌های اولیه را به شما نکته به نکته آموزش می‌دهد. 

با مطالعه این کتاب، به راحتی از پس نصب کردن سی پنل روی سرور خود بر خواهید آمد و تجربه خوبی در این راه کسب خواهید کرد. از طرف دیگر مسائل مالی و مربوط به خرید لایسنس سی پنل هم در این کتاب بحث شده که به کاهش هزینه‌های شما منجر خواهد شد. پیشنهاد ما این است که این فرصت را از دست ندهید و آخرین نسخه این کتاب را همینک دریافت کنید.

کلمات کلیدی: آموزش نصب whm، آموزش cPanel، کنترل پنل سی پنل، چگونه از cpanel استفاده کنیم، آموزش cpanel لینوکس، کنترل پنل سرور، آموزش لینوکس، لینوکس، سیستم عامل لینوکس، آموزش دستورات لینوکس، مدیریت فایل ها در لینوکس، آموزش نصب لینوکس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.