دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند

کتاب صوتی اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند اثر لوری مور داستان پسربچه کوچکی است که دچار بیماری سخت و دردناکی می‌شود و مادر او با دیدن لخته‌ای خون در پوشک بچه به بیماری‌اش پی می‌برد. پس از آن آزمایش‌های پزشکی و درمان‌ها آغاز می‌شود و...

در این داستان هیچ یک از شخصیت‌ها اسم ندارند؛ فقط با عنوان مادر و پدر و نوزاد به شخصیت‌ها اشاره می‌شود. مادر نوزاد نویسنده است و به خاطر بیماری فرزندش آنچنان دچار ضربه روحی شده که بخشی از وجود او می‌خواهد سوار یک اتوبوس بشود و به یک جای دور برود. شوهرش به او پیشنهاد می‌دهد که در مورد این موضوع بنویسد و او می‌گوید: «من که نویسندگی‌ام به این خوبی نیست. این کار از من بر نمی‌آید. چه کاری از من بر می‌آید؟ می‌توانم گفت‌وگو‌های نه چندان جالب تلفنی را بنویسم. می‌توانم وضع آب و هوا را به‌طور خلاصه بنویسم... خیالپردازی آدم‌ها را می‌توانم با طنزی محتاطانه بنویسم.»

لوری مور (Lorrie Moore) نویسنده اهل ایالات متحده آمریکا است. با داستان «اینجا همه آدم‌ها این‌جوری‌اند» جایزه او. هنری را برد، این داستان پس از چاپ اولش در سال ۱۹۹۷ در مجله نیویورکر در شماره سالانه بهترین داستان‌های کوتاه آمریکا مجدداً تجدید چاپ شد.

کلمات کلیدی: کتاب گویا اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند، دانلود کتاب صوتی اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند، داستان کوتاه صوتی اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند، Lorrie Moore، داستان کوتاه اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند، کتاب صوتی اینجا همه آدم‌ها اینجوری‌اند،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.