دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی کین ایرج - 3

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی کین ایرج - 3

کتاب صوتی کین ایرج - 1 نوشته‌ی محمد سلگی، گزیده‌ای است به نثر از شاهنامه و بر آن است که سرآغازی باشد بر خوانش تمام نامورنامه باستان.

این کتاب به گونه‌ای تنظیم شده تا شما با قسمت زیادی از بخش اساطیری (کیومرث تا ظهور فریدون) و پهلوانی (قیام کاوه تا مرگ رستم) که مهم‌ترین و زیباترین بخش‌های شاهنامه‌اند، آشنا شوید. منبع اصلی این پژوهش«گزیده شاهنامه فردوسی، به انتخاب محمدعلی فروغی» است.

تهیه و تولید کتاب صوتی: دپارتمان روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب، سال 1399

گوینده نسخه صوتی: مهنوش ترابی

فهرست:
پیش گفتار و سخنی درباره‌ی شاهنامه
از کیومرث تا اهرمن کیش دوش اژدها
کین ایرج
از تبار سام
رستم نامه
هفت خان
کاووس و مازندران
فرزندکُشی
خون سیاوش
کیخسرو، شاه نو
سردار خیره سر
تلواسه
بیژن و منیژه
کیفر
واژه نامه
کتاب نامه

در بخشی از کتاب صوتی کین ایرج - 3 می‌شنویم:

بیژن به تنهایی به شکار گرازان رفت چون پیروز شد گرگین ز ترس بدنامی خود نزد شاه در اندیشه فریفتن بیژن برآمد او را از جایی آگاهانید که دو روز راه است و چون به آنجا رسد سراسر خرمی و سرسبزی می‌بیند.

کلمات کلیدی: داستان های شاهنامه به زبان ساده صوتی، دانلود رایگان کتاب قصه های شاهنامه، مجموعه داستان های شاهنامه، دانلود کتاب داستان های شاهنامه، داستانهای شاهنامه به زبان ساده، داستان های شاهنامه به نثر، داستان های شاهنامه به نثر ساده، شاهنامه، داستان حماسی، شاهنامه فردوسی، داستان های شاهنامه، دانلود داستان های شاهنامه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.