دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نبرد رستم و اسفندیار

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نبرد رستم و اسفندیار

نبرد میان رستم و اسفندیار از گفتمان های بسیار شورانگیز شاهنامه است. در این داستان پای دین زرتشتی هم در میان می آید. می توان گفت که این داستان از دسته داستان هایی است که ناسازگاری و دگرگونی دیدگاه را میان شاهنامه پژوهان، باستان شناسان و موبدان زرتشتی درست کرده است.
برای دریافتن بیشتر داده ها به دست خواننده، در این داستان همه ی رویداد های وابسته با رستم و اسفندیار گفته شده است. همچنین برای دریافت هر چه بهتر روند گذرای رویداد ها همه ی رویداد ها و رخداد های ایران از روزگار پادشاهی لهراسب پدربزرگ اسفندیار و گشتاسپ پدر اسفندیار گفته شده است. همچنین برای رسیدن به برآیندی در خور روزگار شاهنشاهی بهمن، پسر اسفندیار و چگونگی مرگ رستم را هم بازگو کرده ام.

کلمات کلیدی: رستم، رستم و اسفندیار، شاهنامه، داستان شاهنامه، زرتشتی، گشتاسپ، مرگ رستم، رزم رستم و اسفندیار، جنگ های شاهنامه، داستان باستانی، داستان ایرانی، فردوسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.