دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شاهزاده عطسه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شاهزاده عطسه

کتاب شاهزاده عطسه" اثر هنری بستون، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدد و مناسبی آراسته شده است، در صدد آشنا ساختن کودکان و نوجوانان فارسی زبان با آرزوی دیرینۀ انسان‌ها برای وقوف بر اتفاقات گذشته و پیروزی بر زمان است.

آرزوی دستیابی به اسرار نهان در قصّه‌ها:

انسان‌ها در سراسر تاریخ و ماقبل آن آرزوهای بسیاری را در سر می‌پروراندند که گاهاً در طی زمان و بر اثر تلاش‌های متفکران جامعه به آن‌ها دست یافته‌اند مثلاً آرزوی پرواز، سفر به فضا و دست یافتن به سیارات، صحبت با دیگران از فواصل دور، مشاهدۀ وقایع مناطق دوردست و سیاحت بدون جابجا شدن از محل‌های زندگی و بسیاری دیگر از جمله آرزوهای بشر بوده‌اند که اینک به امری عادی و بدیهی تبدیل گردیده‌اند و دیگر حیرت هیچکس را بر نمی‌انگیزانند. 

یکی دیگر از آرزوهای بشر این بوده است که بتواند در تاریخ سیر نماید و به گذشته‌های دور و یا آینده سفر کند، تا بتواند از آنچه وقوع یافته‌اند و یا وقوع خواهند یافت، با خبر گردد. برای این منظور شاید دستگاه‌های امروزی از جمله : ضبط صدا و تصویر، میکروفون‌ها، دستگاه‌های شنود از راه دور، ماهواره‌های پایشگر، دستگاه‌های ردیاب و نظایر آن‌ها کفایت ننمایند زیرا بشر در صدد آن بوده است که مثلاً به زمزمه‌های یک کوزه گر در ضمن کار، حرف‌های برده هائی که در ساخت یک بنای تاریخی بکار گرفته شده اند، دستورات یک فاتح در زمان فتح فلان جنگ تاریخی و غیرو دست یابد و این آرزو هنوز جامۀ عمل نپوشیده است. 

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، Prince Sneeze، Henry Beston، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.