دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پایتون برای کلاه خاکستری‌ها

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پایتون برای کلاه خاکستری‌ها

کتاب پایتون برای کلاه خاکستری‌ها نوشته‌ی جاستین سیتز و حاصل مطالعه و تحقیقات شاهین رمضانی در راستای علم مهندسی معکوس برای کشف آسیب‌پذیری‌ها و نوشتن اکسپلویت‌ها، مبارزه با بدافزارها و خصوصا خودکارسازی وظایف مهندسی معکوس با استفاده از زبان پایتون است.

این کتاب در واقع طراحی شده است تا به شما کمک کند تئوری و تکنولوژی پشت بیشتر ابزارهای هکینگ را مانند دیباگر‌ها، درب‌های پشتی، فازرها، شبیه سازها و ابزارهای تزریق کد را فرابگیرید بعلاوه به شما بینش این موضوع را می‌دهد که چگونه می‌توانید از ابزارهایی که قبلا توسط پایتون ساخته شده‌اند در زمانی که نیاز به یک راهکار انحصاری برای کار خود ندارید، استفاده کنید.

کلمات کلیدی: کتاب آموزش پایتون، برنامه نویسی پایتون، زبان برنامه نویسی پایتون، آموزش برنامه نویسی پایتون، آموزش زبان برنامه نویسی پایتون، کاربرد زبان برنامه نویسی پایتون، نصب پایتون، محیط برنامه نویسی پایتون، آموزش پایتون pdf، خرید کتاب آموزش پایتون، بهترین کتاب آموزش پایتون، آموزش نصب پایتون، Python، کتاب پایتون برای گری هت ها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.