دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تکنیک‌های مبهم و مخفی‌سازی بدافزارها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تکنیک‌های مبهم و مخفی‌سازی بدافزارها

کتاب تکنیک‌های مبهم و مخفی‌سازی بدافزارها نوشته‌ی فرهاد کریمی، با توجه به اهمیت بی‌بدیل بحث امنیت در عرصه علوم کامپیوتر شما را با روش‌های تولید یک بدافزار مخرب آشنا می‌کند.

در دنیای امنیت کامپیوتر هر روز روش‌های نوینی برای تولید بدافزار توسط Red Team (تیم‌های مخرب) ابداع و در عرصه‌های مختلف از شعله‌ور نمودن یک جنگ سایبری با حملات APT گرفته تا به سرقت بردن اطلاعات اشخاص و یا شاید یک کینه شخصی!

شناخت روش‌های تولید بدافزار و دقت در نحوه فعالیت این برنامه‌های مخرب به تیم‌های امنیت سایبری (Blue Team) کمک می‌کند تا در شناسایی گونه‌های جدیدتر و تکنیک‌های به کار گرفته شده توسط تولید کنندگان بد افزار آشنایی بیشتر پیدا کنند و بتوانند در خنثی کردن این تهدیدات و یا اطلاع رسانی سریع به خوبی عمل نمایند. این کتاب برای متخصصین امنیت در تیم های ضد بدافزار و آنتی ویروس بسیار مفید می‌باشد، زیرا توانایی شناخت آن‌ها از تهدیدات را افزایش می‌دهد.

در بخشی از کتاب تکنیک‌های مبهم و مخفی‌سازی بدافزارها می‌خوانیم:

برای یک متخصص امنیت Read Team دستیابی به روشی برای تولید بدافزار غیرقابل شناسایی توسط آنتی ویروس‌های مرسوم بسیار وسوسه کننده و فوق‌العاده است. پیش از این تیم‌های مخرب با استفاده از ابزارهایی مثل متاسپلویت Veil-Evasion و ابزار تزریق در پروسس‌ها مثل LoardPE سعی در مخفی نگه داشتن بدافزار خود می‌کردند که گاها در این مسیر با شکست مواجه می‌شدند. دلیل عمده این شکست هم این بود که تیم‌های تحقیق ضد بدافزار و آنتی ویروس هم بیکار ننشسته‌اند و هر لحظه در حال توسعه مکانیزم خود برای مقابله با بدافزارها می‌باشند.

کلمات کلیدی: بدافزار چیست pdf، انواع بدافزار، مقاله بدافزار، روش های شناسایی بدافزار، بدافزارها کدامند، شناسایی بدافزار در کامپیوتر، بدافزارهای کامپیوتری، راه های مقابله با بدافزارها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.