دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فیلم یا واقعیت مورفی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فیلم یا واقعیت مورفی

کتاب فیلم یا واقعیت مورفی نوشته‌ی امیرحسین پاشا، به بررسی فلسفه‌ی قانون مورفی می‌پردازد.

داستان کتاب از فیلم سینمایی قانون مورفی رامبد جوان شروع می‌شود که می‌خواهد شما را با فلسفه‌ی مورفی پیوند بزند و تقابل شما رو با مشکلات روزمره‌ی زندگی بسنجد اما یک سؤال اساسی ایجاد می‌شود که فلسفه‌ی مورفی چیست؟ از این قوانین در دنیا کم نیستند و اگر درست درک نشوند. قطعاً راه را اشتباه طی خواهید نمود. در تاریخ توسعه‌ی هر کشوری این کج فهمی‌ها درد بدتری از نفهمی‌ها رو برایشان به دنبال داشته است. 

مجموعه قوانین مورفی باعث شده است که فلسفه‌ای به اسم «فلسفه مورفی» معروف شود که می‌گوید «لبخند بزن، فردا روز بدتریه» در واقع به هر کسی یادآور می‌شود هرگاه در موقعیت سخت و دشواری که قرار می‌گیرد آرامش خود را حفظ کند و لبخند بر لب داشته باشد چون به نسبت آنچه احتمال دارد در آینده اتفاق بیافتد شاید این موقعیت کنونی چندان هم بد نباشد. در واقع بیشتر کارکردی کاربردی در زندگی روزانه دارد.

در بخشی از کتاب فیلم یا واقعیت مورفی می‌خوانیم:

برخی بر این باورند تام کارژیل قانون مدیریت زمان یا قانون نود نود را بیان کرده است، اما این قانون نیز به نوعی جزو قوانین مورفی شناخته می‌شود. طبق این قانون شما نمی‌توانید زمان پروژه‌ها را بر اساس نسبت‌های ریاضیاتی پیش‌بینی کنید؛ زیرا برخی از پروژه‌ها آنچنان زمان‌بر می‌شوند که فراتر از تصور شما خواهد بود. به طور کلی این قانون مانند قانون پارکینسون عمل می‌کند. طبق قانون پارکینسون، پروژه‌ای که روی آن کار می‌کنید گاهی آنقدر زمان‌بر خواهد بود که تمام زمان‌ اختصاص شده به آن را اشغال می‌کند.

کلمات کلیدی: قانون مورفی فیلم، ادوارد مورفی، داستان فیلم قانون مورفی، کتاب قانون مورفی، کتاب قانون مورفی، دانلود کتاب قانون مورفی pdf، دانلود رایگان کتاب قوانین مورفی، دانلودکتاب قانون مورفی، قوانین مورفی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.