دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ضیافت قابیل

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ضیافت قابیل

کتاب ضیافت قابیل اثر ابوالفضل ثابت مقدم، نمایشنامه‌ای جنایی، معمایی است که بر اساس اقتباسی از رمان «و آنگاه هیچکس زنده نماند» اثر «آگاتا کریستی» به رشته تحریر درآمده است.

این نمایشنامه درباره شش شخص است که توسط شخصی مرموز به نام آقای «اُپنر» در جزیره‌ای به نام «ایسموس» جمع شده‌اند و حالا خطر مرگ همگی آنان را تهدید می‌کند. این اثر با آن که اقتباس شده است، اما داستان مجزای خود را داشته و توانسته اثری زیبا و قابل دفاع برای خوانندگان و به خصوص مخاطبان تئاتر باشد.

در بخشی از کتاب ضیافت قابیل می‌خوانیم

ریچارد: اوضاع داره کم کم مشخص میشه. چون من هم با یک نامه به اینجا اومدم. بذارین حدس بزنم، شما هم با یک نامه به اینجا دعوت شدین جناب کشیش؟

آلفرد: بله... همین طوره.

ریچارد: پس همه ما توسط مردی به اسم آقای اُپتر به اینجا دعوت شدیم که هیچ کدوم نمی‌دونیم چه کسی می‌تونه باشه. حالا هم توی یک عمارت بزرگ که هیچ کس بهش دسترسی نداره زندانی شدیم. نمی‌خوام ترس توی دلتون بندازم؛ اما این شرایط کاملا جدیه.

توماس: شما فکر می‌کنین یه نفر می‌خواد بلایی سر ما بیاره؟

ریچارد: نمی‌دونم؛ اما قطعا نیت خوبی پشت این کار نیست.

ربکا: اون صدا... اون همه ما رو به مرگ محکوم کرد. 

کلمات کلیدی: نمایشنامه جنایی، دانلود نمایش نامه معمایی، دانلود نمایشنامه ایرانی، نمایش کوتاه، نمایش نامه کوتاه، نمایش جنایی معمایی، نمایشنامه جنایی معمایی، نمایش جنایی، نمایش نامه ضیافت قابیل، دانلود نمایش نامه ضیافت قابیل، دانلود رایگان کتاب ضیافت قابیل، دانلود pdf کتاب ضیافت قابیل، نمایشنامه رایگان، pdf نمایش نامه رایگان، نمایش کوتاه جنایی، دانلود نمایشنامه کوتاه pdf، دانلود نمایشنامه تئاتر، نمایشنامه، نمایش نامه، نمایشنامه ایرانی، دانلود نمایشنامه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.