دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF نمایشنامه کمدی کله پیک‌های آرژانتینی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی نمایشنامه کمدی کله پیک‌های آرژانتینی

نمایشنامه کمدی کله پیک‌های آرژانتینی نوشته حسن سالارمنش است. گاودوش دهکده‌ای دور افتاده در غرب آرژانتین که در سال 1956 میلادی مردی به نام الن پیک در آن زندگی می‌کرد که بسیار مونگول بود تا جایی که خودش هم فهمیده بود مونگول و کله پیک هست و به خاطر همین کله پیکی بودن همسر او بعد از 24 ساعت از او طلاق می‌گیرد.

النی پک به بیماری عجیبی به نام کله پیکی گرفتار می‌شود و اهالی دهکده به خاطر ترس از این که مثل او کله پیک بشن با او حرف نمی‌زنند زیرا طبق باورهای غلط معتقد هستند ویروس کله پیکی به آن‌ها سرایت می‌کند در حالی که به باور غلط آن‌ها کله پیکی نوعی بیماری نیست درحالی که بیشعوری بیماری خطرناک‌تر و شاید هم خطرناک‌ترین بیماری تاریخ بشریت باشد مشکل اصلی جوامع امروزی احمق‌ها نیستند بلکه بیشعورها هستند، بیشعورها فرمانروایان زورگویی هستند که فقط زمانی خوشحال می‌شوند. که حرمت و شادمانی اطرافیان را ضایع می‌کنند بیشعورها همیشه سعی کردن از کله پیک‌های جامعه سو استفاده کنند.

کلمات کلیدی: ننمایشنامه کمدی، نمایشنامه طنز، مایشنامه، تئاتر، نمایشنامه اجتماعی، نمایشنامه کله پیک‌های آرژانتینی، نمایشنامه جالب، نمایش نامه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.