دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ذانلود کتاب رمان انقراض

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ذانلود کتاب رمان انقراض

کتاب رمان انقراض نوشته‌ی ثمین تهرانی، ماجرایی تخیلی درباره‌ی دختری با نیروی فرا انسانی است.

آرپانا دختری از قوم کولی سوزمانی، برای درک سرنوشت پیچیده‌ی خود باید با موانع زیادی روبه‌رو شود. در وجود این دختر به جز خون، سحر و جادو جریان دارد. آرپانا با اتفاقات عجیبی به توانایی‌هایش پی می‌برد و برای زنده ماندن مجبور به اعمال غیر انسانی و فرار می‌شود. زندگی بالا و پایین‌های خاص خودش را دارد ولی زندگی یک دختر تنها بسیار سخت‌تر خواهد بود.

داستان بین سال‌های 1323 تا 1340 اتفاق می‌افتد. جایی در دل تهران که سرنوشت آرپانا و فریان را گره می‌زند. عشق، قدرتمند‌ترین ابزار روح آدمی‌ست که می‌تواند قدیمی‌ترین غبار‌ها را بزداید. سرنوشت آرپانا به مادرش که هیچ وقت او را ندیده است بسیار شبیه است؛ مادری که به انقراض محکوم شده و تنها نامه‌ای حاوی اسرار مهم برای دخترش به جای گذاشته است. فریان هم اسیر درد فراق مادرش است، کسی که فکر می‌کند از دستش داده است. آرپانا و فریان در کنار هم اسرار زیادی را کشف می‌کنند و سرنوشت یکدیگر را با نهایت عشقی که دارند تحت تاثیر قرار می‌دهند.

نویسنده در این رمان سعی دارد قدرت ایمان و امید را نشان دهد که چگونه بذر نا امیدی را به نطفه‌ی آغاز تبدیل می‌کند. اینکه چگونه عشق می‌درخشد و قدرتمند‌ترین سلاح انسان می‌شود.

در بخشی از کتاب رمان انقراض می‌خوانیم:

یهو یه سری دختر و پسر هم سن و سال که به نظر می‌رسید آشنا‌های ژاکلین باشن به سمتمون اومدن. دوباره فریان با همشون سلامو احوال‌پرسی کرد. حوصلم سر رفته بود. همه مشغول خوش گذرونی و حرف زدن بودن. مونده بودم فریانی که کلاً به زور دو کلوم حرف می‌زد چجوری انقدر بلبل زبون شده بود. دلم می‌خواست هوا بخورم. به فرهاد اشاره زدم که می‌رم تو حیاط. بی‌سرو صدا از اونجا فاصله گرفتم. همش اتفاقاتی می‌افتاد که وقت نمی‌کردم سراغ کتاب برم. به سمت دستشویی توی حیاط رفتم خلوت بود.

کلمات کلیدی: دانلود رمان انقراض، دانلود رمان انقراض با لینک مستقیم، دانلود رمان انقراض برای موبایل، رمان انقراض، رمان انقراض، pdf رمان انقراض کامل، دانلود کتاب انقراض با لینک مستقیم، دانلود کتاب انقراض برای موبایل، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود pdf رمان انقراض، دانلود پی دی اف رمان انقراض، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، دانلود رمان جدید، رمان تخیلی، رمان فارسی تخیلی، دانلود رمان تخیلی، رمان های تخیلی فانتزی، رمان تخیلی فانتزی، دانلود رمان فانتزی، دانلود رمان تخیلی، دانلود رمان، دانلود رایگان رمان تخیلی، رمان pdf، دانلود رایگان رمان انقراض، دانلود رمان انقراض،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.