دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب خانواده‌ام می‌گن: نمی‌تونی بهش برسی!

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب خانواده‌ام می‌گن: نمی‌تونی بهش برسی!

کتاب خانواده‌ام می‌گن: نمی‌تونی بهش برسی! نوشته‌ی موسی توماج، مکاتبات یک مشاور با مخاطبان است.

موسی توماج، نویسنده و پژوهشگر، سخنران، مشاور و مربی در زمینه تعلیم و تربیت، خودشناسی و خودشکوفایی و در حال حاضر (1399) دانشجوی دکتری دانشگاه تهران است. از آثار وی می‌توان به کتاب‌های «خودنبوغ‌شناسی: چگونه نبوغ ذاتی خود را کشف و شکوفا کنیم؟» و «کار عاشقانه: راه آسان ثروتمند شدن» اشاره کرد. در این اثر، وی بخشی از مکاتبات خود با مخاطبان را جهت استفاده عمومی از این مباحث ارائه کرده است. 

نویسنده معتقد است که: انسان موجود عجیبی است! امکان، پتانسیل و قدرت بسیاری برای تغییر خود و جهان، چه در جهت ساختن چه در جهت ویرانی. تاریخ تمدن تجلی این قدرت انسان است. عیلرغم این شناخت کلی، انسان همچنان موجودی ناشناخته است. هر رازی که در شناخت خود می‌گشاییم، دروازه‌ای است به سرزمین ناشناخته و جدیدی از وجود انسان. هر مکتب روانشناسی، هر رویکرد فلسفی، هر نظریه جامعه‌شناسی، و هر نظام فکری در علوم انسانی دریچه‌ای به بخشی از ابعاد مختلف وجود انسان است. 

انسان برای شناخت خود، توانایی‌ها و نبوغ ذاتی‌اش و شکوفایی آن‌ها ناگزیر از یادگیری، جستجو و پرسشگری است. پرسش سرآغاز خلاقیت است. با پرسیدن کشف می‌کنیم، یاد می‌گیریم و باورهای ارثی و ناآزموده را به چالش می‌کشیم. به قول کارل پوپرِ فیلسوف «زندگی سراسر حل مسئله است». هر مسئله‌ای پرسشی است و فقط با پرسیدن است که تفکر ممکن می‌شود. پرسش‌های این کتاب از دل زندگی روزمره می‌آید. از طرف دوستان ناشناسی که قدم در راه کم‌رهرو خودشناسی و خودشکوفایی گذاشته‌اند. انسان‌هایی که قصد فرارفتن از روزمرگی‌ها و میانمایگی‌ها را دارند. کسانی که در جستجوی معنایی برای زیستن‌اند. آن‌ها جویندگان رویا و زندگی رویایی‌اند. سپاس نگارنده از این جویندگان بیکران است. درس‌های زیادی از پرسش‌های آنان آموختم. و پاسخ‌ها یقینا فقط در محدودۀ درک و دانش پاسخگوست و نه بیشتر. خواندن این پرسش و پاسخ‌ها قطعا برای هر جویندۀ مسیر خودشناسی و خودشکوفایی می‌تواند الهامبخش باشد.

کلمات کلیدی: راه رسیدن به آرزو، رسیدن به آرزوهای محال، رسیدن به خواسته ها، راه رسیدن به خواسته ها، رسیدن به هدف، رسیدن به خوشبختی، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، آرزوها، رسیدن به آرزوها، کتاب مکاتبات یک مشاور با مخاطبان، تغییر زندگی pdf، رویاهای من،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.