دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی تلاش برای رسیدن به هدف رو از زامبی ها یاد بگیریم!

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی تلاش برای رسیدن به هدف رو از زامبی ها یاد بگیریم!

باید اعتراف کنم که گاهی خودمو با یه  زامبی مقایسه می کنم. نه اینکه دنبال خوردن مغز بقیه باشم، بلکه به این خاطر که دائما در حال حرکت به سمت جلو هستم؛ حتی اگه گاهی تلو تلو بخورم. برام مهم نیست که با چه موانع و مشکلاتی روبرو میشم.

همه ما با فیلمایی که توی اونا، زامبی ها دنیا رو تسخیر می کنن آشناییم، حالا فرض کنید یه زامبی هستید که به سمت آدما میرید تا بخوردیشون. تو این مسیر، ممکنه ضربه بخورید و حتی به شما شلیک بشه اما همونطور که می دونید، یه زامبی بازم دست از حرکت به سمت جلو بر نمی داره. به خاطر همینه که گاهی خودمو با یکی از موجودات ترسناک مقایسه می کنم.

باورتون بشه یا نه، این مقایسه می تونه کمکتون کنه. مخصوصا اگه کسی، به خاطر ضربه ای  که از نظر روحی خورده یا به خاطر اینکه عزیزی رو از دست داده، ناامید شده باشه. باید بگم متعهد موندن به یه هدف بعد از یه مشکل و ضربه سخته!...

کلمات کلیدی: موفقیت در زندگی، دانلود کتاب صوتی، کتاب صوتی، کتاب صوتی موفقیت، افزایش اعتماد به نفس،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.