دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جنایت‌های نیویورکی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جنایت‌های نیویورکی

کتاب جنایت‌های نیویورکی در پرونده‌ی اول تحت عنوان قتل تقریباً تصادقی، داستان کوتاه کارآگاه جرمی هادسون، بازرس کارکشته‌ی اداره‌ی مرکزی پلیس نیویورک را روایت می‌کند که مأموریت یافته تا به همراه معاونش الکس استیونسون، علت مرگ زن خانه‌داری را بیابد که مرگ مشکوکی در خانه‌اش داشته است.

در بخشی از کتاب جنایت‌های نیویورکی می‌خوانیم:

حرف‌های الکس که تمام شد، نفس عمیقی کشیدم و سیگار برگی از داخل جعبه برداشتم تا روشنش کنم. به چهره‌ی زیادی خندانش نگاهی انداختم و با غرولند گفتم:
- پس الان باید به اون صحنه‌ی جرم احمقانه سر بزنیم؟ هوم... بلند شو برو اون ماشین مسخرهی اداره رو راه بنداز. من امروز با ماشین خودم نیومدم.
از شنیدن حرفم، حالت موذیانه‌ای به خودش گرفت و با کنجکاوی پرسید:
- چه اتفاقی برای ماشینتون افتاده؟
با به یاد آوردن بلایی که به سر ماشینم آمده بود، پوف بلندی کشیدم و با کج‌خلقی برایش توضیح دادم:
- امان از دست رانندگی وحشتناک زن‌ها. آلیس اون بیچاره رو با سطح دیوار، هم تراز کرده. باید ببرمش تعمیرگاه و تا خرخره‌اش پول بریزم که دوباره مثل روز اولش بشه.

با شنیدن توضیحاتم درباره‌ی ماشینم، در حالی که بلند بلند می‌خندید از دفترم بیرون رفت و در را هم پشت سرش نبست. این طور مواقع، دلم می‌خواهد اسلحه‌ی کمری‌ام را از غلافش بیرون بکشم و با شلیک یک تیر در دهان خندانش، دنیا را از دست یک الکس شوخ و بی‌خیال راحت کنم!

کلمات کلیدی: داستان پلیسی، دانلود داستان جنایی، کتاب جنایی معمایی، بهترین کتاب های کاراگاهی، داستان ایرانی، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، جنایت های نیویورکی، جنایت های نیویورکی (قتل تقریبا تصادفی)، داستان کوتاه جنایت های نیویورکی، دانلود داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه جنایت ها، دانلود داستان کوتاه جنایت های نیویورکی، pdf داستان رایگان، دانلود رایگان کتاب، دانلود رایگان کتاب pdf، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.