دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی حالا دراز می‌کشم

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی حالا دراز می‌کشم

کتاب صوتی حالا دراز می‌کشم به قلم ارنست همینگوی به تحریر درآمده است.

آن شب کف اتاق دراز کشده بودیم و من به صدای غذا خوردن کرم‌های ابریشم گوش می‌دادم، تمام شب صدای جویدن برگ‌های توت به گوش می‌رسید. خوابم نمی‌برد. چون از مدت‌ها قبل این فکر توی کلم افتاده بود که اگر در تاریکی چشم روی هم بگذارم جانم درمی‌آید، سعی می‌کردم اصلا فکر نکنم اما شب‌ها تا می‌آمدم چشک روی هم بگذارم جانم شروع می‌کرد به در رفتن...

ارنست همینگوی (Ernest Hemingway) از نویسندگان برجستهٔ معاصر ایالات متحده آمریکا و برندهٔ جایزه نوبل ادبیات است. وی از پایه‌گذاران یکی از تأثیرگذارترین انواع ادبی، موسوم به «وقایع‌نگاری ادبی» شناخته می‌شود. او همچنین برنده جایزه پولیتزر در زمینه ادبیات داستانی است که در سال ۱۹۵۳ به او اهدا شده است.

منتقدین همواره سبک نوشتار او را مورد تحسین قرار داده و داستان‌های او را با کیفیت و گیرا دانسته‌اند. او طبع نویسندگی را در آمریکا تغییر داده است. قالب اصلی داستان‌های او عشق، جنگ، طبیعت و از دست دادن است. وی همچنین به مفهوم مرگ توجه ویژه‌ای داشته است. همینگوی سرانجام در سال ۱۹۶۱ با تفنگ شکاری خود خودکشی کرد.

داستان‌های بسیار زیادی از مجموعه آثار همینگوی به زبان فارسی ترجمه شده‌اند که مطرح‌ترین آن‌ها: پیرمرد و دریا، زنگ‌ها برای که به صدا در می‌آیند، وداع با اسلحه، برنده هیچ نمی‌برد، مرگ در بعد از ظهر است.

کلمات کلیدی: کتاب صوتی داستان، داستان کوتاه صوتی، Ernest Hemingway، کتاب صوتی حالا دراز می‌کشم، داستان کوتاه حالا دراز می‌کشم، کتاب گویا حالا دراز می‌کشم، دانلود کتاب صوتی حالا دراز می‌کشم، داستان کوتاه صوتی حالا دراز می‌کشم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.