دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان ناسور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان ناسور

کتاب رمان ناسور اثر نیلوفر قنبری، درباره‌ی ماجرای دختری است که به خاطر درگیر شدن با حاج رضا، پدر شوهری که گذشته‌ای تاریک و رازی مخوف دارد؛ سرنوشت خودش و دیگران را تغییر می‌دهد.

در بخشی از کتاب رمان ناسور می‌خوانیم:

خودش را کشان کشان به پنجره‌ی بخار گرفته و کوچک اتاق رساند. با آستین لباسش بخار روی شیشه را پاک کرد و نگاهی گذرا به آسمان گرفته و سرد زمستانی انداخت. باد به شدت می‌ورزید گویی می‌خواست هر چه سر راهش بود را با خودش بکند و ببرد. دل گرفته‌ی آسمان هم قصد باریدن داشت. به نظر غروب از آن غروب‌ها که دلش می‌خواست با ماجونش کنار هم بنشنید دو تا فنجان چای داغ و شیرینی‌های خانگی که ماجون با دستان چروکیده‌ی خودش پخته بود را با خوشی بخورند و ماجون از روزهای خوب قدیم و جوانیش و از روزهای عاشقش که با پدر جان به حرف‌هایش گوش کند.

اما حیف که خیلی از خانه دور بود نگاهی به حیاط خانه انداخت. شیلان داشت کنار حوض وسط حیاط که مثل بازار شام شلوغ و به هم ریخته بود توی تشتی مسی لباس می‌شست. هیچ معلوم نبود توی آن باد و طوفان چه نیازی به شستن آن همه لباس بود. طوری به آن‌ها چنگ می‌زد گویی با آن‌ها سر جنگ دارد. البته که حق داشت دلش پر بود و از ترس شوهر نامردش و یا شاید هم از ترس آبروریزی جلوی همسایه‌های دیوار به دیوارشان...

کلمات کلیدی: رمان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی، pdf عاشقانه، رمان pdf، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان ایرانی، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، دانلود رمان اجتماعی ناسور، دانلود رمان عاشقانه ناسور، دانلود رمان ناسور، رمان، رمان ناسور، دانلود رمان جدید، pdf رمان عاشقانه، دانلود رمان ایرانی pdf، دانلود pdf رمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.