دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تاریخچه بلک فرایدی و 11 راهکار مؤثر برای افزایش فروش در این روز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تاریخچه بلک فرایدی و 11 راهکار مؤثر برای افزایش فروش در این روز

کتاب تاریخچه بلک فرایدی و 11 راهکار مؤثر برای افزایش فروش در این روز نوشته‌ی مهران منصوری فر به بررسی مناسبت جمعه سیاه و تخفیف‌های خوبی که برای خرید کالاها وجود دارد، می‌پردازد. آیا می‌دانید که چگونه می‌توانید از این روز در کسب و کار اینترنتی خود استفاده کنید؟

در بخشی از کتاب تاریخچه بلک فرایدی و 11 راهکار مؤثر برای افزایش فروش در این روز می‌خوانیم:

این روزها با تبدیل‌شدن تصورات مبتنی بر شکل‌گیری «دهکده جهانی» به واقعیت، جدایی از جامعه جهانی و بی‌توجهی به آنچه که در آن جریان دارد بیش از گذشته بی‌معنا و حتی آسیب‌زا شده است. این واقعیت به خصوص در دنیای دیجیتال که مرزهای بین قاره‌ها و کشورها را عملاً محو کرده بیشتر نمود پیدا می‌کند.

یکی از موضوعاتی که به شدت به تغییرات و رویدادهای جاری جهان وابسته است، تجارت و به‌خصوص تجارت الکترونیکی است. در واقع، تک‌تک رویدادها و اتفاقاتی که در بازارهای جهان و به خصوص بازارهای کشورهای صنعتی در جریان است تأثیر قابل توجهی بر بازارهای سایر کشورها دارد. یکی از این رویدادهای تأثیرگذار بر بازار کشورهای مختلف که چندی است که در کشور ما نیز به‌عناوین مختلف و مخصوصاً در فروشگاه‌های آنلاین جا بازکرده، رویدادی موسوم به «بلک فرایدی» (Black Friday) یا جمعه سیاه است.

کلمات کلیدی: بازاریابی، قضیه بلک فرایدی، تاریخ بلک فرایدی در ایران، تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک در ایران، آموزش تجارت الکترونیک، راه های کسب درامد از اینترنت، کسب و کار اینترنتی در ایران، آموزش تجارت آنلاین، تجارت آنلاین چیست، بلک فرایدی در ایران چه روزی است، black friday،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.