دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چطور با کمک اینفلوئنسرها فروش خود را افزایش دهیم؟

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چطور با کمک اینفلوئنسرها فروش خود را افزایش دهیم؟

کتاب چطور با کمک اینفلوئنسرها فروش خود را افزایش دهیم؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی این می‌پردازد که امروزه استفاده از افراد معروف و پرطرفداران به منظور پیشرفت بیشتر کسب‌و‌کارها باب شده است، اما آیا می‌دانید روش‌ها و نکاتی که باید در نظر گرفته شود تا تجارت‌ها را به هدفشان برساند چیست؟

در بخشی از کتاب چطور با کمک اینفلوئنسرها فروش خود را افزایش دهیم؟ می‌خوانیم:

در زندگی هر مالک کسب‌وکاری، زمانی فرا می‌رسد که وی متوجه می‌شود باید حضور خود در رسانه‌های اجتماعی را گسترش دهد. اهمیت استفاده از رسانه‌های اجتماعی باید از پیش برای شما روشن شده باشد، به نحوی که در حال حاضر دست کم در حال استفاده از یکی از پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی باشید. با این‌حال، حتی افرادی که فعالانه درگیر رسانه‌های اجتماعی هستند ممکن است احساس کنند فعالیت‌های ترویجی فعلی‌شان نتایج دلخواه آن‌ها را پدید نمی‌آورد.

یک فرد تأثیرگذار در دنیای دیجیتال چه کسی است؟
یک فرد مؤثر در جهان دیجیتال می‌تواند هر شخصی باشد که در بازار کاری خاص برند شما صاحب اعتبار است. با این حال، آگاهی وی به تنهایی کافی نیست، او باید این توان را نیز داشته باشد که با مخاطبان زیادی ارتباط برقرار کند.  
در عمل، هر فردی می‌تواند یک فرد تأثیرگذار در دنیای دیجیتال باشد. نمونه‌هایی از قبیل افراد مشهور، ژورنالیست‌ها، افراد مهم در رسانه‌های اجتماعی، وبلاگ نویسان و خرده تأثیرگذارها (micro-influencer) از این جمله هستند.

کلمات کلیدی: اینفلوئنسر یعنی چی، اینفلوئنسر کیست، معنی اینفلوئنسر، همکاری با اینفلوئنسرها، کسب درآمد از اینترنت، کسب و کار اینترنتی، کارآفرینی اینترنتی چیست، تجارت الکترونیک چیست pdf، تجارت الکترونیک pdf، کتاب تجارت الکترونیک، تجارت الکترونیک در ایران، کسب وکار اینترنتی چیست، کسب و کار اینترنتی در ایران، آموزش تجارت آنلاین، تجارت آنلاین چیست، دانلود رایگان کتاب، دانلود کتاب با لینک مستقیم، دانلود کتاب برای موبایل، اینفلوئنسر مارکتینگ pdf،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.