دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب احضار 2

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب احضار 2

کتاب احضار 2 نوشته‌ی سید محمدعلی شیخ‌الاسلام نوری، ادامه‌ای آزاد برای سریال ماه رمضانی احضار ساخته‌ی علیرضا افخمی است. در این کتاب با بهره‌گیری از همان شخصیت‌ها و اضافه کردن شخصیت‌های جدید و حوادث جدید، تلاش شده تا به جنبه‌ای متفاوت در رابطه با ماورا و ماجراهای وحشت از وجود اجنه پرداخته شود.

در این داستان تم ترس به ژانر ماورایی داستان احضار آقای افخمی اضافه شده است و با اشاره به حوادث این سریال، ماجرای تازه‌ای در زندگی مائده جاوید (شخصیت اصلی سریال، با بازی خانم آدرینا صادقی) رقم می‌خورد.

سید محمدعلی شیخ‌الاسلام نوری تلاش داشته تا این داستان را با عناصر ترس و در عین حال مرموز بودن نگارش کند تا شما با آن هم بترسد و هم به منظور حل مسئله مطرح شده در آن، پا به پای شخصیت‌های داستان بیندیشید و جلو بروید.

در بخشی از کتاب احضار 2 می‌خوانیم:

با چنان تکان شدیدی از خواب پرید که پیرزنی که در صندلی کناری نشسته بود، با تعجب به او نگاه کرد. اما تا آمد سوالی بپرسد، صدای خلبان شنیده شد: «مسافران گرامی، تا پنج دقیقه دیگه در فرودگاه امام خمینی، فرود میایم. آرزوی سلامتی برای همه شما دارم.» و بعد همین پیام به زبان انگلیسی گفته شد. مائده حس می‌کرد بعد از چهار سال زندگی در انگلستان، این زبان را راحت تر از زبان مادریش درک می‌کند. نگاهی از پنجره به بیرون انداخت. آسمان تیره و دود گرفته تهران را دید، ساعت چهار صبح بود و از دور چراغ‌های ابر برج‌های تهران دیده می‌شد، اما حتی این چراغانی‌ها هم نمی‌توانست آن دوده غریب را بزداید.

کلمات کلیدی: سریال احضار شبکه یک، دانلود pdf کتاب احضار 2، دانلود رایگان کتاب احضار 2، دانلود پی دی اف کتاب احضار 2، رمان ترسناک، داستان هیجان انگیز، رمان هیجان انگیز، رمان هیجانی، داستان ترسناک، دانلود رایگان داستان ترسناک، دانلود رمان ترسناک، دانلود داستان ترسناک، دانلود کتاب ترسناک، داستان فارسی ترسناک، داستان ترسناک ایرانی، سریال احضار، سریال احضار ایرانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.