دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تغییر به بیزنس آنلاین

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تغییر به بیزنس آنلاین

در کتاب تغییر به بیزنس آنلاین نوشته‌ی استیو مقدم، همانند سایر کتاب‌های "بیزنس هوشمندانه"، زوایای مختلف تغییر به کسب و کار دیجیتال برای شما توضیح داده شده است.

امروزه ورود به دنیای آنلاین برای هر بیزینس اجتناب‌ناپذیر است. اگر صرفاً به روش‌های سنتی حضور در بازار اکتفا کنید، نه‌ تنها مشتریان جدید نخواهید داشت، بلکه مشتریان قدیمی خود را هم از دست خواهید داد. 

منظور از تغییر به بیزینس آنلاین، راه اندازی بیزنس خود به صورت آنلاین از ابتدای کار یا راه اندازی بیزنس آنلاین در کنار بیزینس سنتی خود است. 

کلمات کلیدی: کسب و کار اینترنتی در ایران، آموزش راه اندازی کسب و کار اینترنتی، انواع مدلهای کسب و کار اینترنتی، آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی pdf، کسب و کار مجازی، سری کتاب های بیزنس هوشمندانه، کسب و کار آنلاین، کسب و کار اینترنتی در منزل، کسب و کار اینترنتی چیست، انواع کسب و کار اینترنتی، ایده های کسب و کار اینترنتی، آموزش رایگان کسب و کار اینترنتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.