دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهکارهای برقراری ارتباط موثر و بهبود فردی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهکارهای برقراری ارتباط موثر و بهبود فردی

ارتباط مانند چسبی است که همه بشریت را به هم پیوند می دهد ارتباط همان چیزی است که باعث می شود میلیون ها موجود روی زمین بطور تصادفی باهم پیوند بخورند.
ما با هم رشد میکنیم. شاهد ملتها، کمپانی ها، تیم ها، خانواده ها و زوج هایی بوده ایم که با استفاده از قابلیت ارتباطی شان رشد کرده اند. خلاف آن رانیز شاهد بوده ایم که قابلیت برقراری ارتباطشان ضعیف شده یا از بین رفته است.

وقتی مردم در می یابند که طرف مقابل  آن ها نظرشان را درک نمی کند، به راحتی درمانده و ناامید می شوند. گاهی اوقات احتمال دارد دو نفرب ه بحث بپردازند در حالی که در واقع هردو باهم توافق دارند. همچنین رهبران کشورها باید درک عمیقی از ارتباط جمعی داشته باشند یعنی توانایی برقراری ارتباط یک نفر باتعداد زیادی از افراد....

کلمات کلیدی: روانشناسی ارتباطات، راه های برقراری ارتباط، مهارت های ارتباط موثر با دیگران، pdf مهارت ارتباط، ارتباط موثر، بهبود روابط فردی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.