دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ارتباطات، پررویی نیست!

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ارتباطات، پررویی نیست!

این کتاب الکترونیکی فصل چهارم کتاب «ارتباطات، پررویی نیست!» نوشته مرتضی رجب نیا می‌باشد. این فصل درباره روش های بسیار کاربردی و دم‌دستی برای گرفتن تصمیمات بزرگ در روابط است. اینکه از کجا اشتباهات بزرگ خود را بفهمیم، اشتباهات طرف مقابل را بفهمیم و در کوتاه ترین زمان بتوانیم بهترین تصمیم بگیریم که در یک رابطه بمانیم یا خیر تا در زمان و عمر خود صرفه جویی کنیم. بدون شک از خواندن این راهکارها و سرنخ‌ها بسیار لذت و بهره خواهید برد. در زمانه‌ای هستیم که متاسفانه روابط شکست خورده و نافرجام زیاد دیده می‌شود و با روند روبه گسترش ارتباطات اینترنتی کمی تشخیص درستی رابطه و اینکه باید چه کنیم سخت شده است. امیدوارم با خواندن این ایبوک کمک هرچند کوچکی خصوصا به نسل جوان و عزیزمان شود. 

کلمات کلیدی: روانشناسی ارتباطات، ارتباطات اینترنتی، راههای برقراری ارتباط، مهارت های ارتباط موثر با دیگران، pdf مهارت ارتباط،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.