دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کلیدهای میانبر متداول در ویندوز

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کلیدهای میانبر متداول در ویندوز

کتاب عملکردهای موثر و بهینه، کلیدهای میانبر متداول در ویندوز نوشته مرتضی پاک نیت برای افرادی است که بیشتر با مقاله یا ویندوز و همچنین ورد و شبکه کار می‌کنند، بسیار مفید و لذت بخش بوده باشد تا بتوانند با سرعت بالاتری کارهای خود را انجام دهند.

در زندگی روزمره ما که اکثرا با کامپیوتر می‌گذرد، کارهای زیادی وجود دارد که شاید تکراری باشند، اما راهی را پیدا می‌کنید که این کارها را سریعتر انجام دهید، در نتیجه زمان زیادی را صرفه جویی کرده‌اید. با استفاده از این کلیدهای میانبر متداول در ویندوز می‌توانیم کارهای ویندوزی خود را راحت‌تر و سریع‌تر انجام دهیم.

صدها نوع میانبر صفحه کلید به وجود آمده و حتی میانبرهای صفحه کلید برای هر نرم افزاری به طور مجزا وجود دارد و ما قصد داریم برخی از مهم‌ترین میانبرهای صفحه کلید ارائه شده در ویندوز را به شما در این کتاب آموزش دهیم.

کلمات کلیدی: کلیدهای میانبر، کلیدهای ترکیبی در رایانه، کلیدهای میانبر در ویندوز، کلیدهای میانبر ضروری در ویندوز، کلیدهای ترکیبی کیبورد،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.