دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهکار طبیعی برای داشتن خواب عمیق و راحت شبانه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهکار طبیعی برای داشتن خواب عمیق و راحت شبانه

شاید تو هم بارها این ضرب‌المثل معروف را شنیده باشی که میگه "خنده و خواب خوب بر هر درد بی درمانی دواست". آیا تا بحال به مفهوم این ضرب المثل فکر کردی؟ در کتاب راهکار طبیعی برای داشتن خواب عمیق و راحت شبانه تصمیم دارم در مورد خواب و اینکه چطور میشه بصورت کاملا طبیعی یک خواب عمیق شبانه را تجربه کرد با تو دوست عزیزم صحبت کنم و راهکارهایی را بهت آموزش بدم تا بتونی خیلی راحت، لذت یک خواب عمیق و راحت را تجربه کنی.

قبل از اینکه وارد موضوع خواب بشم از تو می‌خوام که به سوالات زیر فکر کنی و پاسخ بدی.
آیا از اون دسته از افرادی هستی که شب‌ها به‌زور قرص و دارو به خواب میری؟
آیا از اون دسته از افرادی هستی که زمانیکه وارد رختخواب میشی بجای اینکه بخوابی، کارخونه تولید فکرت، شروع می‌کنه به فکر‌سازی و بعد یه دفعه متوجه میشی که هوا داره روشن میشه و تو هنوز نتونستی بخوابی؟
آیا نیمه‌های شب چندین مرتبه از خواب بلند میشی و دیگه خوابت نمیبره؟
آیا احساس می‌کنی که خوابت به اندازه کافی راحت و عمیق نبوده؟
آیا صبح ها که از خواب بیدار میشی احساس خستگی، کسلی و بی حالی می‌کنی؟
آیا در طول روز احساس خستگی، بی حوصلگی می‌کنی و یا اینکه غرغر می‌کنی و پرخاشگر میشی؟

اگر بیشتر موارد بالا برای تو دوست خوبم هم صدق می‌کنه باید بگم که این کتاب را به درستی انتخاب کردی و من این قول را به تو میدم که اگر راهکارهایی راکه تو این کتاب باهم بررسی می‌کنیم را خوب یاد بگیری و خودتو متعهد کنی که آن‌ها را انجام بدی خیلی زود به نتایج عالی می‌رسی و به محض رفتن به رختخواب، کمتر از 5 دقیقه به خواب میری و می‌تونی از داشتن یه خواب عمیق شبانه لذت ببری و نتایج عالی آن را تو زندگیت مشاهده کنی.

کلمات کلیدی: بررسی چیستی خواب، بررسی خواب، اصول روان کاوی خواب، خواب عمیق، خواب دیدن، خواب سنگین، خواب، روانشناسی خواب، خواب دیدن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.