دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فراسوی واقعیت

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فراسوی واقعیت

فرشاد میرشکاری در کتاب فراسوی واقعیت، موضوع رویابینی آگاهانه و تلقین روانی را بررسی می‌کند و به شما یاد می‌دهد که چگونه با کنترل ضمیر ناخودآگاه خواب‌هایتان را کنترل نمایید و کابوس‌هایتان را نابود کنید.

فرشاد میرشکاری در این کتاب به تحلیل، موشکافی و آموزش چگونگی کنترل آگاهانه رویاهای شفاف می‌پردازد. انسان حدود یک سوم از عمر خود را در خواب است بنابراین موضوع خواب اهمیت بسیاری دارد.

در بخشی از کتاب فراسوی واقعیت می‌خوانیم:

مشکل اصلی افرادی که به‌صورت ذاتی توانایی خواب‌آگاهی دارند این است که کسب خودآگاهی لحظه‌ای و نسبی در خواب، همیشه به یک رؤیای شفاف ختم نمی‌گردد؛ و چون آن‌ها هنوز توانایی کنترل ذهن و حذف افکار منفی را ندارند، به جای آنکه به یک لذت و رؤیایی شیرین فکر کنند، روی ضعف‌هایشان متمرکز می‌شوند و درنتیجه ترس‌های نهفته در اعماق ناخودآگاه را فرامی‌خوانند؛ و نهایتاً هم گرفتار مشکلاتی مثل «فلج خواب» و «بختک» می‌گردند.

کلمات کلیدی: روانشناسی خواب، خوداگاهی، تلقین روانی، رویابینی آگاهانه، کنترل صدای درون خود، درمان مشکل بی خوابی، کابوس شفاف، تسلط بر رویاها، کنترل کامل ذهن ناخودآگاه، ابررویا چیست، کنترل دومینوی افکار، علت خواب دیدن، تعریف رویا، رویا دیدن، کابوس چیست، علت دیدن خوابهای آشفته، رهایی از کابوس شبانه، درمان کابوس، درمان هراس شبانه، تقویت ضمیر ناخودآگاه، مدیریت بر خود، آشنایی با ضمیر ناخودآگاه، Beyond the reality، فرشاد میرشکاری سرکره، کتاب رویابینی آگاهانه، ذهن ناخوداگاه، رویابینی غیرآگاهانه،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.