دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فیلمنامه کامل بینوایان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فیلمنامه کامل بینوایان

بی‌ نوایان نام رمان معروفی نوشته ویکتور هوگو نویسنده سرشناس فرانسوی است که از این اثر فیلم‌ها و تئاترهای اقتباسی زیادی ساخته شده‌ است.وی در بی‌نوایان به تشریح بی‌ عدالتی‌های اجتماعی و فقر و فلاکت مردم فرانسه می‌پردازد، همان عوامل و محرک‌های اجتماعی که منجر به سقوط ناپلئون سوم شد. انحصار توزیع قدرت و ثروت در دست خانواده فاسد سلطنتی که از مشکلات جامعه فرانسه کاملا بی‌اطلاع بودند، بی‌نوایان تصویر راستین سیمای مردم فرانسه در قرن نوزدهم است. چهره چند قهرمان در بی‌نوایان برجسته‌تر ترسیم شده‌است از جمله آن ژان والژان. او مرد میانسال خسته روانی است با نیم تنه کهنه و شلواری وصله دار که پس از گذراندن نوزده سال زندان با اعمال شاقه، پس از تمام شدن ایام محکومیت جایی برای رفتن ندارد و کسی پناهش نمی‌دهد.گرچه بینوایان از عشق‌های خیال انگیز سرشار است اما جلوه واقع بینانه زندگی مردم در زمان ویکتور هوگو در آن کاملا دیده می‌شود….

کلمات کلیدی: فیلم نامه، ویکتور هوگو، دانلود رمان بینوایان، رمان بینوایان، دانلود فیلمنامه کوزت، دانلود نمایشنامه بینوایان، دانلود فیلمنامه بینوایان، hugo les miserables،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.