دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فراموش شده‌های معنوی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فراموش شده‌های معنوی

هادی آقاجانلو در کتاب فراموش شده‌های معنوی، مجموعه‌ای از مقالات شخصیت‌ساز معنوی را گردآوری کرده که جزئی از فراموش شده‌های زندگی است.

این مقالات نتیجه‌ی بررسی‌ها و تفکرات نویسنده در سال‌های قبل است و تمامی مطالب، برداشت‌های شخصی اوست. این مقالات در طی 4 سال نوشته شده‌اند، لطفاً عجله برای خواندن سریع آن‌ها نداشته باشید، آرام آرام بخوانید و تفکر کنید.

در بخشی از کتاب فراموش شده‌های معنوی می‌خوانیم:

نقطه عطف مسیر گذار، زمانی است که فرد یک یا چند نتیجه بسیار مهم و سرنوشت‌ساز را درک می‌کند و قبول می‌کند و بعد از آن با عقاید تحول یافته جدید در زندگی‌اش تصمیم می‌گیرد و عمل می‌کند.

با گفتن این تعریف‌ها، به بحث اصلی برمی گردیم تا اینجای زندگی‌ام فهمیدم که هر انسانی می‌تواند سه مسیر رشد در زندگی‌اش تجربه کند. و انسان‌ها برای رسیدن به کمال باید از دو دوره گذار بسیار مهم با موفقیت عبور بکنند. اولین دوره گذار، دوره‌ای است که فرد در آن به رشد عقلی و آگاهی ذهنی می‌رسد، این رشد حاصل تلاش، تمرکز و آموزش خود فرد است. فرد زحمت می‌کشد و به نتیجه‌ای در زندگی‌اش می‌رسد. مانند تحصیلات و تلاش فردی که پزشک، مهندس و یا دانشمند و استاد در رشته‌ای می‌شود. این فرد به دلیل تلاشی که می‌کند به تخصصی ارزشمند و خوب می‌رسد و در بین افراد جامعه به خصلتی خوب و علمی مفید معروف می‌شود. در این دوره گذار فرد هدفش را تعیین می‌کند و با اراده پا در مسیر گذار موفقیت می‌گذارد و با پشتکار و تلاش به رشد عقلی و مادی خوبی می‌رسد. در دوره گذار اول، فرد پر تلاش و زحمتکش، نتیجه زحمت‌هایش را به دست می‌آورد و در نهایت انسان موفقی به حساب می‌آید.

کلمات کلیدی: pdf خدا شناسی، کتاب هایی در مورد خدا، حضور خدا در زندگی، نکته هایی برای زندگی بهتر، مهارت های زندگی، راه و رسم زندگی، راه و روش زندگی، شناخت خدا، حضور خدا، وجود خدا، راههای تقویت ارتباط با خدا، کتاب فراموش شان نکنید تا آرامش قلبی داشته باشید، pdf روانشناسی، دانلود کتاب روانشناسی pdf، آرامش معنوی، خداشناسی، ارتباط با خداوند متعال، چگونه با خدا ارتباط داشته باشیم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.