دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شستشوی مغزی مثبت با عبارات تاکیدی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شستشوی مغزی مثبت با عبارات تاکیدی

با سلام من سجاد شاهرخی مولف کتاب در طول 7 سال گذشته بیش از صد هزار عبارت تاکیدی را تالیف کردم.
خوانندگان گرامی می توانند از این عبارات در زندگی خود بنا به جنسیت شغل و هدف های زندگی خود این جملات را تکرار و استفاده کنند. بهترین روش بلند تکرار کردن ان ها برای خود و ضبط صوتی و شنیدن آن ها در طول شبانه روز  و بازنویسی همین جملات بر روی کاغذ به مدت 21 روز است که بیشترین نتیجه حاصل شود. با تلفیق سه تکنیک بالا  و علم تجسم خلاق و برنامه ریزی عصبی کلامی 400 نفر در طول 5 سال گذشته زندگی شغلی خانوادگی و اجتماعی و تحصیلی خود را با جملات الگو و نمونه بالا تغییر دادند. امیدوارم که شما هم با اجرای این سه تکنیک هم یکی از آن ها شوید.
کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت سجاد شاهرخی و مولف کتاب محفوظ می باشد.

کلمات کلیدی: عبارات تاکیدی، شستشوی ذهنی، موثرترین عبارات تاکیدی، عبارات تأکیدی، جملات انگیزشی، جملات زیبا، سخنان قصار، سخن پندآموز، مجموعه جمله، جمله انگیزشی و تاثیرگذار، جملات تکان دهنده، سخنان فلسفی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.