دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پنجره‌ای رو به موفقیت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پنجره‌ای رو به موفقیت

کتاب پنجره‌ای رو به موفقیت نوشته‌ی محمد نظری گندشمین به ما می‌گوید که موفقیت پروسه و فرآیندی بلندمدت است و بایستی بلند نظر بود و با دید وسیع در مسیر موفقیت قدم گذاشت و به آینده‌ای زیبا همچون منظره‌ای دل‌انگیز از پشت پنجره زندگی نگریست.

در بخشی از کتاب پنجره‌ای رو به موفقیت می‌خوانیم:

همه فکر می‌کنند اگر بهره‌وری‌شان بالاتر برود یعنی موفق‌تر هستند. اما این کاملا درست نیست. بهره‌وری یکی از کلیدهای اصلی موفقیت محسوب می‌شود اما بحث آن با یادگیری و رشد کاملا متفاوت است. مثلا اگر به شدت غرق در کار روزانه‌تان شده‌اید و مسیر شغلی نسبتا خوبی را طی می‌کنید، حتما باید برنامه‌ای جداگانه برای یادگیری و پیشرفت شخصی در نظر داشته باشید. گاهی بهره‌وری، نتیجه‌ی اموری مشخص و کلیشه‌ای است که با پرداختن به آن‌ها در مدت زمان طولانی حاصل می‌شود و هیچ ارتباطی با رشد شخصی و یادگیری مهارت‌های جدید ندارد. ۵ ساعت در هفته را به یادگیری اختصاص بدهید. کتاب بخوانید، برنامه‌های مستند ببینید و مهارت‌های جدید کسب کنید. با یادگیری در مدت کوتاهی به موفقیت‌های چشم‌گیر دست پیدا می‌کنید. از زندگی افراد موفق الگوبرداری کنید و مطمئن باشید پیشرفت در انتظار شما خواهد بود.

کلمات کلیدی: موفقیت، روانشناسی موفقیت، رسیدن به موفقیت، موفقیت شخصی، موفقیت در زندگی، عامل موفقیت، راه های موفقیت، دانلود کتاب موفقیت، موانع موفقیت، کتاب پنجره‌ای رو به موفقیت pdf، روانشناسی موفقیت، دانلود کتاب موفقیت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.