دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF زیست شناسی و آزمایشگاه 2

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی زیست شناسی و آزمایشگاه 2

نویسندگان: محمد کرام الدینی-شهریار غریب زاده-وحید نیکنام-الهه علوی-سید على آل محمد-مریم انصاری-مریم خوش رضا-احمد آسوده

سال سوم آموزش متوسطه نظری (رشته ی علوم تجربی)

در دنیاى پر خطر و پر مسئلهٔ امروز نقش زیست شناسان و مسئولیت آنان با گذشته فرق کرده است امروزه زیست شناسان سعى مى کنند تا ضمن شناخت هر چه بیشتر پدیده هاى زیستى و جانداران راه حل هایى براى مشکلات ما بیابند راه هاى تولید بیشتر غذا، کشف دارو ها و راه هاى جدید درمان بیمارى ها، پىدایش جانوران و گیاهان جدىد، و بسیارى از خبرهایى که روزانه در این باره مى شنویم، بیانگر این کوشش هاست.

در این کتاب با زمینه هاى فعالیت زیست شناسان بیشتر آشنا مى شوید زمىنهٔ فعالیت زیست شناسان بسیار گسترده است بعضى از آنان در آزماىیشگاه ها و بیمارستان ها و بعضى در محیط هایى طبیعى مانند جنگل ها، بیابان ها، دریاها و … فعالیت مى کنند شما ممکن است در آینده زىست شناس نشوید و به پژوهش هاى زیست شناسى نپردازىد، اما دانش و مهارت هاىى که با اىن کتاب در زمىنهٔ زیست شناسى فرا مى گیرىد و نگرش حاصل از آنها، به شما کمک خواهد کرد تا به عنوان شهروندى آگاه و مسئولیت پذیر در تصمیم گیرى هاى دنیاى فردا مشارکت داشته باشىد.

کلمات کلیدی: کتاب درسی رشته ی علوم تجربی، کتاب زیست دبیرستان، زیست شناسی سال سوم تجربی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.