دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش گام به گام و تصویری اکسل پیشرفته

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش گام به گام و تصویری اکسل پیشرفته

کتاب آموزش گام به گام و تصویری اکسل پیشرفته به قلم مبینا پورمشیر ضمن آموزش گام به گام اکسل، از نکات اولیه تا مسائل پیشرفته همراه با تصویر و توضیحات کامل ارائه شده است.

مایکروسافت اکسل (Microsoft Excel)، یکی از برنامه‌های صفحه گسترده است که توسط شرکت مایکروسافت توسعه و پخش می‌شود.

اولین بستهٔ نرم‌افزاری آفیس برای ویندوز در سال 1990 میلادی منتشر شد که نسخهٔ خانگی آن شامل نرم‌افزار ورد، اکسل و پاورپوینت بود. نرم افزار مایکروسافت اکسل محبوب‌ترین نرم افزار صفحه گسترده در بین فارسی زبانان می‌باشد.

این نرم‌افزار برای سیستم عامل مایکروسافت ویندوز و مکینتاش اپل ارائه شده‌است، البته نسخه‌ای از این نرم‌افزار در مجموعهٔ ویندوز فون آفیس نیز موجود است که مخصوص سیستم عامل تلفن همراه ویندوز فون می‌باشد. همچنین نسخه‌ای از این نرم‌افزار نیز در مجموعهٔ مایکروسافت آفیس لایو ارائه شده‌است که به صورت رایانش ابری، اجرا می‌شود.

این برنامه برای محاسبات ریاضی، آماری، متنی و ترسیم نمودار به وسیلهٔ ابزارهای گرافیکی به کار می‌رود.

کلمات کلیدی: اکسل، اکسل چیست، آموزش برنامه اکسل، آموزش تصویری اکسل، آموزش اکسل pdf، آموزش مقدماتی اکسل، آموزش پیشرفته اکسل، آموزش سریع اکسل، آموزش نرم افزار اکسل 2016، آموزش تصویری اکسل پیشرفته، کتاب آموزش اکسل، Excel، Microsoft Excel،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.