دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ساختار ذهنی و راه رسیدن به رویاها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ساختار ذهنی و راه رسیدن به رویاها

کتاب ساختار ذهنی و راه رسیدن به رویاها تألیف آکادمی مجازی باور مثبت، به شما می‌آموزد که چگونه با قدرت ذهن آرزوهای خود را محقق کنید.

اگر برای یکی از افراد خانواده‌تان می‌خواهید خانه‌ای بسازید به انتخاب زمین مناسب اقدام می‌کنید، سپس به دنبال یک معمار خوب می‌گردید و از بهترین مصالح ساختمانی و تیر آهن و چوب و … استفاده می‌کنید تا بتوانید عمری را در آن به آسایش سپری کنید. 

حالا برای ساختمان ذهنی خودتان چه طرح و برنامه‌ای ریخته‌اید؟ برای رفاه و سعادت شخص خودتان چه کارهایی کرده‌اید؟ هر چه وارد زندگی خودتان می‌کنید همانند همان مصالحی است که می‌خواهید در ساختمان آن خانه به کار ببرید، آیا برای پایه و اساس ساختمان اندیشه و افکار خود فکری کرده‌اید؟!

اگر نقشه‌های شما با برداشت‌های ترس و اضطراب، دلواپسی، تنگ نظری، یاس و ناامیدی و فریب همراه باشد، در آن صورت بر اساس قانون جذب بافت ذهنی شما به صورت‌های گوناگون غم و غصه، ناراحتی اعصاب و محرومیت از هر نوعی تجلی پیدا خواهد کرد. 

همه انسان‌ها رویاها و آرزوهایی را در ذهن دارند که می‌خواهند روزی به آن‌ها برسند. فرایند تبدیل آرزو به واقعیت دارای قدم‌هایی است که باید طی شود در این راه روش‌های مختلفی وجود دارد که همواره عنوان می‌شود، رسیدن به آرزوها با قرآن و برای مثال چگونه 68 ثانیه تمرکز کنیم؟ از مواردی هست که عنوان می‌شود. 

بسیاری از افراد شاید در سردرگمی به سر ببرند و همواره سوالاتی را از خود کنند، از قبیل چگونه به آرزوهایم برسم؟ چطور موفق شویم؟ پس کی به آرزوهایم می‌رسم؟ باید بدانید رسیدن به آرزوها و اهداف یک شبه اتفاق نمی‌افتد. اگر تا به حال به خواسته‌های‌تان نرسیده‌اید بدانید که مشکل از درون شماست. 

رویاهای بزرگ در انسان انگیزه و تحرک ایجاد می‌کنند. زمانی‌که به رویاهایتان می‌اندیشید به سمت مسیری که به آن علاقه‌مند هستید راهی باز می‌کنید. آرزوهایتان را مرتبا در ذهن آورید، زیرا در همین رویاهاست که می‌توانید به انرژی و شور و شوقی که شما را به حرکت وامی دارد، دست یابید. به خاطر داشته باشید تمام چیزهایی که هم‌اکنون در اطرافتان وجود دارند با یک فکر و یک نیت آغاز شده‌اند.

کلمات کلیدی: رسیدن به خواسته ها، راه رسیدن به خواسته ها، آرزوها، رسیدن به آرزوها، رسیدن به آرزوهای محال، تغییر زندگی، موفقیت شخصی، راه و رسم زندگی، تغییر در خود، تغییر رفتار، تغییر و تحول در زندگی، تغییر در زندگی، ایجاد تغییر در زندگی، تغییر زندگی pdf، رویاهای من، راه رسیدن به آرزو، قدرت ذهن در رسیدن به آرزوها،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.