دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آدم کش ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آدم کش ها

داستان معروف آدم‌کش‌ها در یک غذاخوری معمولی اتفاقی می‌افتد. ارنست همینگوی با گزینش تصویر کوچکی از جامعه‌ سعی می‌کند فاجعۀ یک جامعۀ بزرگ را در برابر دید ما ترسیم کند و این فضای کوچک، بی‌آن‌که که خط و ربط آشکاری از آن در متن نمایان باشد، تعمیم داده می‌شود به کل جامعۀ پهناور آمریکا در دهه‌های نخستین قرن میلادی گذشته. در فضای محدود این داستان قرار است یک جنایت واقع شود، یک جنایت سازمان‌یافته، شرورانه‌ترین نوع جنایت. در واقع کشتن آدم‌ها، حتی یک آدم دمِ مرگ، با نقشه قبلی به مراتب وحشیانه‌تر و دد‌منشانه‌تر از آن است که یک زنجیر‌پاره‌کرده ناگهان مسلسلی در دست بگیرد و رو به مردم آتش کند!

در بخشی از این داستان می خوانید:

درِ سالن غذاخوریِ هِنری باز شد. دو مرد داخل شدند و جلوی پیشخان نشستند.

جورج ازشان پرسید:"چی میل دارین؟"

یکی از آن دو گفت:" نمی دونم. چی می خوری، اَل؟"

اَل گفت:" نمی دونم ... نمی دونم چی به مذاقم خوش میاد."

هوا رو به تاریکی می رفت. چراغ خیابانِ مشرف به سالن روشن شد. دو مردِ جلوی پیشخان صورت غذاها را ورانداز می کردند. نیک آدامز، از آن سر پیشخان، چشم از آن دو برنمی داشت. قبل از ورود آن دو، سرگرم گفت و گو با جورج بود.

یکی از آن دو گفت:"من فیله ی برشته ی خوک، سس سیب و پوره ی سیب زمینی می خورم."

"راستشو بخواین هنوز آماده نیست."

"پَ این تو چه غلطی می کنه ؟"

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان آدم کش ها، داستان آدم کش ها ارنست همینگوی، دانلود داستان کوتاه آدم کش ها، دانلود داستان کوتاه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.