دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی دهل و لگن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی دهل و لگن

کتاب صوتی دهل و لگن نوشته هوشنگ مرادی کرمانی، داستانی شیرین از زبان ماهی قرمزی است که بازار عید را توصیف می‌کند. پسرکی ماهی قرمز و دوستانش را طی اتفاقی برمی‌دارد و آن‌ها را به خانه‌ می‌برد و در تنگ ماهی نگه می‌دارد.

هوشنگ مرادی کرمانی نویسنده معاصر ایرانی است. شهرت او به خاطر کتاب‌هایی است که برای کودکان و نوجوانان نوشته‌است. وی در طی سال­‌ها زحمت و کار بی وقفه، آثار زیادی برای کودکان و نوجوانان خلق کرده که از میان آن‌ها می‌توان به این کتاب‌ها اشاره کرد: قصه­‌های مجید، بچه‌های قالیباف­ خانه، نخل، چکمه، داستان آن خمره، مشت بر پوست، تنور، کوزه، مهمان مامان، شما که غریبه نیستید، لبخند انار و مربای شیرین.

در قسمتی از کتاب صوتی دهل و لگن می‌شنویم:

توی لگن بودم، داشتم از سرلگن نگاه می‌کردم. دخترِ سیاه‌سوخته بود، صورتش هم پر از جوش بود. دوتا از جوش‌ها را با ناخنش کنده بود، ازجای یکی‌شان خون آمده بود و خشک شده بود. روی هم رفته دختر بانمکی بود، فکر کنم پانزده سال داشت...

کلمات کلیدی: کتاب صوتی دهل و لگن، داستان کوتاه دهل و لگن، کتاب گویا دهل و لگن، دانلود کتاب صوتی دهل و لگن، داستان کوتاه صوتی دهل و لگن، دانلود کتاب صوتی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.