دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اسرار و حقایق طالع بینی

  • موضوع: کتاب‌های علمی
  • ۲۶ صفحه
  • فرمت: PDF
  • زبان: فارسی
  • تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۳۹۵
  • ۱۴۰۳۷ بازدید
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اسرار و حقایق طالع بینی

سالهاست کجرویهایی که در باب ذکر و دعا و علوم غریبه صورت گرفته و میگیرد فکرم را مشغول کرده بود و آرزو داشتم روزی بتوانم در جهت رفع این کجرویها قدمی هر چند کوچک بردارم و حالا احساس میکنم این آرزو به حقیقت پیوسته و میتوانم در حد خودم در خدمت شما دوستان عزیز باشم و از این بابت خیلی خوشحالم.
یکی از موضوعات مهمی که امروزه تحریفات و کجرویهای زیادی در آن صورت گرفته موضوع طالع بینی و بعضی از محاسبات ابجدی میباشد که این تحریفات و کجرویها ضررهای مالی و روانی زیادی برای بسیاری از افراد جامعه به بار آورده است.

در این کتاب ضمن توضیح چگونگی طالع بینی أبجدی و محاسبات أبجدی؛ پشت پرده، خطرات و پیامدهای ناگوار این گونه طالع بینی که بیشتر مردم از آن آگاه نیستند و ضررهای جبران ناپذیری میتواند داشته باشد به زبان بسیار ساده و منطقی به رشته تحریر در آمده است.

 

کلمات کلیدی: طالع بینی، حروف ابجد، فال با حروف ابجد، دانلود کتاب طالع بینی، اعداد حروف ابجد، طالع بینی با حروف ابجد، محاسبه حروف ابجد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.