دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کوه دوم: در جست و جوی یک زندگی اخلاقی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کوه دوم: در جست و جوی یک زندگی اخلاقی

دیوید بروکس در کتاب کوه دوم: در جست و جوی یک زندگی اخلاقی که جزو پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز است، ابتدا به شما می‌گوید که باید هدفی بزرگ‌تر از خودتان داشته باشید تا به زندگی شادتر دست یابید و سپس گام به گام شما را در این راه همراهی می‌کند.

دیوید بروکس در این کتاب به ‌طور کامل شرح می‌دهد که چگونه زندگی در قالب دو کوه نمود می‌یابد. او شما را از شیب کوه اول به بالا می‌کشد، سپس از دیگرسو شما را رو به پایین و به ته دره‌ای که پس از کوه اول وجود دارد راهنمایی می‌کند و سپس به سوی قلۀ کوه دوم سوق می‌دهد.

در بخشی از کتاب کوه دوم می‌خوانیم:

اگر یک گروه از جوانان با ورود به بزرگسالی به‌ عنوان یک تجربۀ زیبایی‌شناسانه مواجه شوند، گروه دیگر سعی می‌کنند تا حد امکان تلاش می‌کنند بزرگسالی را مانند ادامه‌ای بر دوران تحصیل و مدرسه ببینند. این دانشجویان معمولاً به دانشکده‌هایی که به شدت بر سر آن‌ها رقابت در جریان است رفته‌اند و معمولاً از طبقات بالای جامعه می‌آیند.

آن‌ها در دستیابی به جایگاهی ممتاز توان‌مند بوده‌اند، بنابراین متقاضی ورود به شرکت‌هایی می‌شوند که مراحل استخدام به‌ شدت رقابتی دارند. به‌ عنوان دانش‌آموز یا دانشجو، آن‌ها از اعتباری که به واسطۀ تحصیل در کالج‌های سطح بالا وام گرفته‌اند بهره برده‌اند، بنابراین به‌ عنوان بزرگ‌سال از اعتباری که به واسطۀ شاغل بودن در سازمان‌های خدماتی و شرکت‌های دارای جایگاه کسب می‌کنند، برخوردارند.

کلمات کلیدی: روابط اجتماعی، جامعه شناسی، فلسفه، فلسفه اخلاق، ارتباطات انسانی، بهبود ارتباطات، روابط بین اشخاص، ارتباط موثر با دیگران، قانون جذب، جذابیت در رفتار، مهارت های رفتاری، مهارت ارتباط موثر، مهارت گفتاری، رفتار شناسی، تقویت فن بیان، چگونه جذاب صحبت کنیم، مهارت های اجتماعی، تکنیک های آداب معاشرت، روش های تاثیرگذاری بر دیگران، روابط عمومی بالا، اعتماد به نفس، آموزش تقویت اعتماد به نفس، افزایش اعتماد به نفس، رمز اعتماد به نفس، David Brooks، The second mountain، the quest for a moral life، فلسفه اخلاق چیست، پرفروش ترین نیویورک تایمز، برقراری ارتباط با دیگران، جذابیت، مهارت های گفتاری، آموزش فن بیان، ارتباط بین اشخاص، ارتباطات کلامی، ارتباط گفتاری،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.