دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان بانوی عمارت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان بانوی عمارت

کتاب رمان بانوی عمارت نوشته مریم پیران درمورد دختری پاک و ساده با باطنی اندوهبار و ظاهری شاد و خندان است. غزال رمان ما یک دختر ۲۰ ساله روستایی هست که توی زندگیش خیلی تنها بوده؛پدرو مادرش رو که زنده هم هستن تا به حال ندیده ؛اما یک مرد مهربون سرپرستیش رو بر عهده گرفته که خیلی دوستش داره ! در این میان دو تا ادم توی مسیر زندگی پراز فراز و نشیبش قرار می گیرن ؛ ابتین و مهیار… و حالا باید ببینیم کدومشون میتونه در کنار این دختر زیبا باشه ! شاید هردو… شاید هم…! ایا غزال بالاخره خانوادش رو پیدا می کنه؟!

در قسمتی از کتاب بانوی عمارت می‌خوانید:

نفسم رو با حرص بیرون دادم و نگاهی به ساعت قدیمی روی دیوار انداختم که هفت صبح رو نشان می‌داد، ای لعنت به تو منوچهر که نمی‌زاری یک روز آدم درست‌وحسابی استراحت کنه.
پشت سرهم و با ضربه‌های پیاپی به در می‌زد، مجبور شدم پاشم..
چون این در خودش که به‌اندازه‌ی کافی پوسیده بود، دیگه این قلچماق هم اینقدر محکم بهش می‌کوبید که چیزی ازش نمی‌موند!
آروم از جام بلند شدم و روسریم رو پوشیدم، با خواب آلودگی در رو باز کردم که نگاهم به قیافه‌ی کریه و عصبیش افتاد.
دست به سینه و منتظر نگاهش می‌کردم که با حرص گفت:
- به به.. بالاخره مادمازل ازاتاق و رخت خواب گرم و نرمشون فاصله گرفتن؟!
پوزخندی روی لبم نشست، با اشاره به اتاقک که بیشتر شبیه طویله بود گفتم:
_تو به این لونه‌ی کفتر که از سرما توش قندیل می‌بندم میگی اتاق؟
_اولا همینش هم از سرت زیادیه، دوما چند بار بهت گفتم زن خسرو شو؟ زن خسرو می‌شدی که خانومی می‌کردی واسه خودت، هم خودت رو از این جهنم خلاص می‌کردی هم مارو، اما خودت لگد به بختت داری می‌زنی!

کلمات کلیدی: رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان اجتماعی، دانلود رایگان کتاب بانوی عمارت، رمان اجتماعی، دانلود رمان بانوی عمارت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.