دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انگلیسی برای زندگی - Berlitz English Level 3

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انگلیسی برای زندگی - Berlitz English Level 3

کتاب انگلیسی برای زندگی - Berlitz English Level 3 سومین سطح از یک دوره 10 سطحی آموزشی زبان انگلیسی است که شامل 8 سطح اصلی و 2 سطح Business است. این مجموعه آموزشی زبان انگلیسی را با تاکید بر زندگی روزمره پیش می‌برد.

هر یک از سطوح این مجموعه دارای 10 درس است، در هر درس، یک موضوع اصلی مورد نیاز در زندگی روزمره را آموزش خواهد داد. در پایان کتاب نیز برای هر درس تمرین‌هایی به همراه پاسخ آن، در نظر گرفته شده است. هم‌چنین متن تمامی فایل‌های صوتی در پایان کتاب‌ها و در بخش Audio Script آمده است. این مجموعه آموزشی زبان انگلیسی را از سطوح پایه تا پیشرفته آغاز می‌نماید و با دو سطح Business آن را به پایان می‌رساند.

کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، آموزش جامع زبان انگلیسی، English Level 3، english learning، یادگیری سریع انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی از مبتدی تا پیشرفته، لغت انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی از ابتدا، دانلود اصطلاحات انگلیسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.